۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۸۰۲۲۹
نماینده مردم اهر و هریس:

فضای مجلس درباره وزرای پیشنهادی مثبت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهر و هریس با بیان این‌که سوابق برخی از وزرای پیشنهادی در دولت‌های گذشته چندان مورد تأیید نمایندگان مجلس نیست، گفت: تعدادی از وزرای پیشنهادی مورد نقد جدی نمایندگان هستند.
مجلس شوراي اسلامي

عباس فلاحی، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به این‌که بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رییس جمهور از روزهای قبل در کمسیون های تخصصی و از امروز در صحن علنی مجلس آغاز شده است، اظهار داشت: در گفت‌وگوهایی که در مجمع نمایندگان شمال‌غرب کشور و فراکسیون اصولگرایان داشته ایم، سابقه برخی وزرا مورد نقد جدی هستند.


وی با بیان این‌که برخی وزرای پیشنهادی هنوز موضع صریح و شفافی در برابر فتنه 88 نداشته‌اند، خاطرنشان کرد: به یقین یکی از سؤالات نمایندگان از وزرای پیشنهادی به ویژه از آن عده وزرایی که مورد ابهام هستند، موضع آنان در قبال فتنه 88 است، که این مورد یکی از مهم ترین چالش های موجود برای تایید صلاحیت هاست.


فلاحی با تأکید بر این‌که وزرای پیشنهادی مورد نظر نمایندگان باید خط و خطوط خود نسبت به جریان فتنه 88 را مشخص کنند، تصریح کرد: تعدادی از وزرای پیشنهادی در دولت‌های گذشته نیز وزیر بودند، این در حالی است که انتقادات و ایرادات جدی نسبت به برخی از سوابق و عملکرد آنان وجود دارد.


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سوابق برخی از وزرای پیشنهادی در دولت‌های گذشته چندان مورد تأیید نمایندگان مجلس نیست، گفت: تعدادی از وزرای پیشنهادی مورد نقد جدی نمایندگان هستند، اما در کل باید گفت که فضای مجلس در خصوص وزیران پیشنهادی مثبت و تعاملی است.


وی شرایط سنی برخی از وزرا و نبود وزیر از قشر فرهیخته بانوان را از دیگر ایرادات وارد بر کابین
ه پیشنهادی برشمرد و افزود: حداقل پنج وزریر پیشنهادی مورد نقد و بررسی شدید نمایندگان مجلس قرار دارند، اما در کل باید اذعان داشت که کابینه پیشنهادی برآیندی از جناح های سیاسی مختلف و باتجربه‌های کشور است./935/ت302/ج

ارسال نظرات