۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۸۰۴۸۲

حضور نزدیک به 3000 شرکت کننده درجشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی

خبرگزاری رسا ـ در استقبالی گسترده ازجشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی، آمار شرکت کنندگان این جشنواره به دوهزار و 924 نفر رسید.
جشنواره امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  مازندران همزمان با یازدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در کشور، مجری برگزاری جشنواره ملی مشاعره و شعر خوانی رضوی است.

کانون پرورش فکری مازندران در دوره‌های قبلی جشنواره‌های رضوی کشور مجری برگزاری سه دوره جشنواره بین المللی قصه‌گویی رضوی بود که امسال این جشنواره به کانون پرورش فکری استان اصفهان واگذار و جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی از سوی کانون پرورش فکری مازندران در این استان برگزار خواهد شد.

بر این اساس طی گزارش اعلام شده از سوی دبیرخانه این جشنواره تاکنون دوهزار و 924 نفر اعلام شد.

دبیرخانه این جشنواره همچنین اعلام کرد با برگزاری جلسات متعدد در خصوص برنامه‌ریزی این جشنواره اقدامات موثری نسبت به کیفی سازی و همچنین فعال سازی رابطین جشنواره در سایر کانون‌های پرورش فکری کشور صورت گرفته است که امید است در جهت گسترش و توفیق هر چه بیشتر اهداف جشنواره موثر واقع شود.

این گزارش می‌افزاید: آمار تفکیکی علاقمندان شرکت در این جشنواره در بخش مشاعره؛ هزار و 193 نفر و در بخش شعر خوانی هزار و 731 نفر گزارش شده است.

جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی، در دو بخش شعر خوانی و مشاعره 23 شهریور ماه جاری در مازندران برگزار خواهد شد./966/د102/ن

ارسال نظرات