۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۸۰۵۶۸
مرکز مدیریت حوزه‌:

محبان اهل بیت هشتم شوال را از یاد نخواهند برد

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن واقعه جانسوز تخریب قبور ائمه بقیع‌(ع) و تمام آثار اسلامی تصریح کرد: روز هشتم شوال را به سوگ می‌نشینیم و خاطره آن را زنده نگه داریم.
مدرسه فيضيه قم

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای سالروز واقعه جانسوز تخریب قبور ائمه بقیع‌(ع) را تسلیت گفت.

 

متن این بیانیه بدین شرح است:


هشتم شوال یادآور خاطره غم باری است که بیش از هشتاد سال قلوب مسلمین پیرو و دوستدار اهل‌بیت پیامبر(ع) را جریحه دار کرده است. واقعه جانگداز تخریب قبور مطهر ائمه مظلوم بقیع(ع) که به پشتوانه استکبار جهانی توسط فرقه ساختگی وگمراه وهابیت انجام شد، خسارت جبران ناپذیری بر پیکره تاریخ دین مبین اسلام وارد کرد.


مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، با عرض تسلیت این واقعه جانسوز به ساحت قدسی حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) و مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم) و حوزه‌های علمیه و عموم مردم مسلمان و شیعیان جهان، ضمن محکوم کردن تخریب توهین‌آمیز تمام آثار اسلامی حرمین شریفین مخصوصا قبور ائمه بقیع(ع) و نیز عتبات مقدسه در سراسر جهان به دست فرقه ضاله وهابیت، از همه محبان اهل‌بیت(ع) می‌خواهد که روز هشتم شوال روز تخریب قبور ائمه بقیع علیهم السلام را به سوگ نشسته و خاطره آن را زنده نگهدارند.


و به سران این فرقه گمراه که با پیش گرفتن راه عناد و لجبازی هرگز در صحنه‌های مناظره با منطق و برهان حضور پیدا نمی‌کنند توصیه می‌کند تا از تفرقه و اختلاف میان مسلمانان دست برداشته و به برادر کشی و ایجاد فساد وتخریب اعتاب مقدسه واماکن مذهبی خاتمه بدهند، چرا که مسلمانان جهان با الهام از ندای وحدت بخش قرآن و با اتحاد و استقامت، روز به روز به نیرنگ‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام که متأسفانه توسط عده‌ای وابسته، علیه کیان اسلام و اهل‌بیت پیامبر(ع) در حال پیاده شدن است پی برده و اختلاف افکنان و توطئه گران را به خاک مذلت خواهند نشاند./924/د102/ج

ارسال نظرات