۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۸۰۵۹۲

نشست تخصصی مهدویت در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز تخریب قبور ائمه بقیع از سوی فرقه ضاله وهابیت، نشست تخصصی مهدویت در مسجد آیت الله انگجی تبریز برگزار خواهد شد.
آيت الله کريمي جهرمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سلسله نشست‌های مهدویت بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز جمعه سوم شهریور ماه با حضور و سخنرانی آیت الله کریمی جهرمی، استاد حوزه علمیه قم و اندیشمند حوزه مهدویت ادامه خواهد یافت.


عموم علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در این نشست تخصصی که با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه مهدویت برگزار می شود، جمعه هفته جاری 25 مرداد قبل از اذان مغرب و عشا از ساعت 19 در مسجد آیت الله انگجی واقع در راسته کوچه، خیابان جمهوری اسلامی حضور بهم رسانند.


بنابر این گزارش، این نشست تخصصی در ادامه جلسات ماهانه مهدویت تبریز، با موضوع « شاخصه های حکومت مهدی موعود عجل الله فرجه الشریف» به همت بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز با استادان حوزه و دانشگاه برگزار می شود.


لازم به ذکر است، بنیاد نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز در کنار برگزاری این نشست‌های مهدوی، یکی از کتابخانه‌های تخصصی مهدویت را دارا است که عموم علاقه‌مندان می‌توانند از منابع آن بهره‌مند شوند.


چاپ کتب مهدوی، انتشار ویژه نامه‌ها، برگزاری کنگره‌های علمی و فقهی و همچنین ارتقای سطح بینش دینی و معرفتی شهروندان تبریزی از مهم‌ترین اهداف فعالیت بنیاد نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز است.


گفتنی است، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های این بنیاد می‌توانند به نشانی اینترنتی
www.shamsevelayat.com  مراجعه کنند./935/پ202/ب

ارسال نظرات