۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۸۰۶۲۸

تأکید امام جمعه تبریز بر ترویج تفکر بسیجی در رسانه‌های گروهی

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که هرجا تفکر بسیج حاکم شده، اخلاق، انصاف و ایثار ترویج یافته است، بر ترویج تفکر بسیجی در رسانه‌های گروهی تأکید کرد.
آيت الله شبستري  امام جمعه تبريز

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار شورای مرکزی بسیج رسانه استان اظهار داشت: حضور بسیج در همه جا موجب تغییر، اصلاح و رشد فعالیت های مورد نظر در جامعه بوده است.


نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که هرجا تفکر بسیج حاکم شده، اخلاق، انصاف و ایثار ترویج یافته است، بر ترویج تفکر بسیجی در رسانه‌های گروهی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: عزت، امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون بزرگمردی، شجاعت، ایثار، مقاومت و پایداری بزرگمردانی است که با تفکر بسیج وارد میدان شدند.


آیت الله شبستری ادامه داد: بسیجیان در شرایط سخت و طاقت فرسا با تأسی از رهنمودهای امام راحل و با ولایت مداری کامل توانستند در مقابل جبهه ای که متشکل از قدرت‌های استکباری با تجهیزات کامل بود، بایستند، اگر چنین تفکری در رسانه های استانی و ملی حاکم شود، جنگ نرم دشمن معنایی نخواهد داشت.


امام جمعه تبریز بسیج را ماندگارترین یادگار امام راحل دانست و افزود: بسیجیان باید با رفتار، کردار، اخلاق و گفتار اسلامی فرهنگ و تفکر بسیجی را در جامعه گسترش داده و نهادینه کنند، رسانه‌هایی که بهره مند از تفکر و بینش بسیجی هستند به مولای متقیان اقتدا می کنند و از انتشار مطالب کذب و مروج یأس در جامعه خودداری می کنند.


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر شناسایی وضعیت ها و قابلیتهای موجود در استان افزود: قابلیت های قلمی، گفتاری و نوشتاری موجود باید  شناسایی، کنترل و مورد هدایت قرار گرفته و در مسیر تعالی و بهبود فعالیت های  اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی قرار گیرد.


وی خاطر نشان کرد: سازمان بسیج رسانه می تواند به عنوان یک بازوی توانمند و متعهد، چالشهای موجود و پیش روی مطبوعات را رفع و نقش پل ارتباطی میان رسانه ها و سازمانها را ایفا نماید و یقین داشته باشیم پروردگار متعال در رسیدن به اهداف مقدس یاریمان می کند.


همچنین مختار خوش پیمان، مسؤول بسیج رسانه استان، در سخننی گزارشی از فعالیت های بسیج رسانه را ارائه و اهداف و رسالت از پیش تعیین شده این سازمان را تشریح کرد./935/د102/س

ارسال نظرات