۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۸۰۶۵۹
ویژه سالروز ورود آزادگان؛

جشن «حماسه صبر» در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جشن «حماسه صبر» ویژه ورود آزادگان به میهن اسلامی عصر امروز با حضور آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در اهواز برگزار شد.
آزادگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جشن «حماسه صبر» ویژه ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، شامگاه گذشته بیست و چهارم مرداد ماه با حضور آزادگان، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در تالار مهر اهواز برگزار شد.

براساس این گزارش مراسم یاد شده که به مناسبت ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی برگزار شد، یاد و خاطره سختی ها و مشقت های اسارت در زندان های رژیم بعث عراق را یادآور شد.

این گزارش می افزاید نوحه سرایی، بیان خاطرات هشت سال دوران اسارت و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جابریان، روحانی آزاده و جانباز از ویژه برنامه های این مراسم بود.

بنا بر این گزارش حجت الاسلام والمسلمین جلال جابریان، روحانی آزاده و جانباز، با یادآوری خاطرات شیرین و تلخ اسارت در زندان های رژیم بعث عراق، اظهار داشت: بچه های رزمنده دوران سختی را در زندان های رژیم بعث عراق گذراندند و روزی بیش از صد بار مرگ را به چشمان خود می دیدند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان ابراز داشت: با وجود همه سختی ها و مشقت هایی که در آن دوران وجود داشت، قوه ایمانی و باور علوی رزمندگان ایرانی آنها را در برابر شکنجه های بعثی ها استوار و ثابت قدم کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین جابریان با تأکید بر این که در دوران هشت سال اسارت در زندان های رژیم بعث عراق خاطرات تلخ و شیرین بسیاری در دل های رزمندگان وجود دارد، بیان داشت: برخی از شکنجه هایی که سربازان عراقی انجام می دادند با وجود سختی و درد حاصل از ضرب کابل ها، خاطراتی در دل آنها نهفته بود./9461/پ203/غ

ارسال نظرات