۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۸۰۶۹۰
امام جمعه نجف‌ آباد:

وهابیت عامل کشتار مسلمانان در مصر و عراق است

خبرگزاری رسا ـ‌ امام جمعه نجف آباد با تسلیت تخریب قبور ائمه بقیع گفت: وهابیان به نام توحید همه را مشرک می دانند و در حال خونریزی در سراسر عالم به ویژه در کشورهای اسلامی همچون عراق و مصر هستند که روزانه صدها نفر کشته می شوند.
حسناتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، امام جمعه نجف آباد، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نجف آباد، با اشاره به این‎که محبوب ترین کارها، محبت در راه خدا است، گفت: مأموریت اصلی ما در این عالم بندگی خداست و انسان متقی کسی است که آداب بندگی را رعایت کند و از پرده دری در برابر خداوند پرده مراقبت می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: محبت با معرفت حاصل می شود و این معرفت با توجه در آیات حق و مطالعه در دفتر طبیعت و کتاب طبیعت و کتاب وجود خودمان و در مرحله بعد اطاعت در انجام واجبات و ترک محرمات و دیگری دوام ذکر خدا و محبت اولیا خدا به دست می‌آید.

نماینده ولی فقیه در نجف آباد به 8 شوال که مصادف با تخریب حرم ائمه بقیع است، اشاره کرد و ‌اظهار داشت: 90 سال پیش وهابیان دست نشانده انگلیس این استعمار پیر و خیانتکار که کل نظام حکومتی خود را از خون ملت ها و از غارت آنها به دست آورده است، و اکنون با عنوان صهیونیزم در اسرائیل حکومت می کند و کل عالم را از خود می دانند، حرم ائمه بقیع را تخریب کردند.

وی در ادامه افزود:‌ تنها یک چیز در مقابل این استعمار پیر ایستاده است و آن فرهنگ ناب اسلام و شیعه است و آنها با استفاده از این پرچم توحید، به مقابله با توحید آمده اند؛ چنان که خود وهابیان به نام توحید همه را مشرک می دانند و در حال خونریزی در سراسر عالم به ویژه در کشورهای اسلامی همچون عراق و مصر هستند که روزانه صدها نفر کشته می شوند.

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به این که خود مرقد ائمه نیز انسان ساز است، اظهار داشت: وهابیان حتی به نام شرک وارد حرم اباعبدالله نیز شدند و آنجا را غارت کرده اما نتوانستند تخریب کنند و وعده پیامبر نیز همین بوده است که در آخر الزمان فتنه ها در عالم سبب جدا شدن جبهه پاکان از ناپاکان خواهد شد و هر که در این جبهه ثابت قدم بماند پاداشش از هزار شهید و از 50 صحابه در زمان حضرت رسول(ص) بالاتر است.

امام جمعه نجف آباد با اشاره به سالگرد ورود اسرا در 26 مرداد، آنان را دارایی های این کشور دانست و افزود: خانواده های شهدا، آزادگان، اسرا همه راه‌هایی برای وصل شدن به خداوند و آیتی از آیات خداوند هستند که به ما بفهمانند که در سخت ترین شرایط مدافع توحید باشیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این هفته مصادف با سالگرد حمله به مسجد گوهرشاد به دستور رضاخان و به تاریخ میلادی روز آتش زدن مسجد الاقصی به دست صهیونیست ها است که به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شده و جایی که مسجد فعال باشد، آسیب های اجتماعی کم شده و این از تأثیر مسجد و همدلی و صفایی موجود در مسجد است.

حجت الاسلام حسناتی در مورد روز صنعت دفاعی نیز گفت: پس از گذشت 30 سال از انقلاب در صنایع نظامی به خودکفایی رسیدیم و  اکنون در مرحله صادر کردن به کشورهای دیگر هستیم و این وضعیت در قبل از انقلاب که با حضور 35 هزار مستشار نظامی آمریکایی که در ارتش ایران بودند، ایران هیچ حقی در زمینه صنایع دفاعی نداشته است و این رشد چشمگیر در شرایط سخت فرهنگی، جنگی، به وجود آمده است.

وی در پایان با اشاره به رأی آوردن بیشتر کابینه در مجلس شورای اسلامی برای دولت آرزوی موفقیت و خدمت به مردم و رفع گرفتاری های ملت به ویژه مشکلات اقتصادی را خواستار شدند./939/پ202/غ

ارسال نظرات