۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۸۰۷۱۱

آزمون استادی حوزه علمیه خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی حوزه های علمیه خوزستان از برگزاری آزمون استادی ویژه اعطای مدرک رسمی به متقاضیان تدریس در حوزه علمیه در شهریور ماه خبرداد.
آزمون

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزشی حوزه های علمیه خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که هر ساله در شهریور ماه آزمون استادی ویژه اعطای مدرک به متقاضیان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این آزمون با حضور متقاضیان مدرک استادی در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان ابراز داشت: این آزمون در مرحله نخست به صورت شفاهی و در مرحله بعدی کتبی خواهد بود.

حجت الاسلام آلبکل به چگونگی نام‌نویسی در این آزمون اشاره کرد و افزود: طلاب پایه ده می توانند با مراجعه به معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان نام نویسی خود را انجام دهند.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به نفرات ثبت شده تاکنون تصریح کرد: تاکنون 120 متقاضی دریافت مدرک استادی نام نویسی کرده که پیش بینی می شود تا روز برگزاری آزمون به این تعداد افزوده شود.

وی با بیان این که نظارت بر این آزمون را کارشناسان آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور برعهده خواهند داشت، خاطرنشان کرد: نامه نگاری در این زمینه به مرکز مدیریت حوزه علمیه کشور شده که در هفته آینده پاسخ آن به استان ارسال خواهد شد.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان در پایان سخنانش تأکید کرد: آزمون استادی تنها ویژه اعطای مدرک رسمی برای تدریس در حوزه علمیه خواهد بود./9458/پ203/س

ارسال نظرات