۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۸۰۷۴۵
عضو هیأت رییسه مجلس:

مجلس به دنبال گزینه‌های‌ بهتری برای آموزش و پرورش، علوم و ورزش است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم دریافت رأی اعتماد سه وزیر پیشنهادی گفت: مجلس به سه امر دانشگاه‌ها، مدارس و ورزش توجه ویژه دارد و به دنبال بهترین گزینه‌ها است.
عليرضا منادي نماينده مردم تبريز در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علیرضا منادی، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی امروز در جمع رؤسای واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی در منطقه13 کشور اظهار داشت: شور و نشاطی که طی ماه‌های گذشته در میان طیف‌های مختلف جامعه به راه‌ افتاده همه از برکات حماسه سیاسی 24 خرداد است.


وی با بیان این‌که حماسه دیگر، اخذ رأی اعتماد وزرای پیشنهادی رئیس جمهور منتخب مردم از مجلس شورای اسلامی بود، خاطرنشان کرد: رأی وکلای ملت به اکثریت وزرای پیشنهادی امری مبارک است و نشان داد که مجلس به دنبال تعامل حداکثری با دولت یازدهم است.


منادی با اشاره به آرای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی حوزه صنعت و اقتصاد دولت تصریح کرد: عدم دریافت رأی اعتماد سه وزیر پیشنهادی، به معنای تقابل میان مجلس و دولت نیست، چراکه مجلس به سه امر دانشگاه‌ها، مدارس و ورزش توجه ویژه دارد و به دنبال بهترین گزینه‌ها است.


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور بیش از 70 درصدی مردم در انتخابات 24 خرداد و رأی به تنها نامزد روحانی کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: این امر نشانگر آنست که مردم بعد از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب همچنان به روحانیت اعتماد دارند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود از روسای واحدها و معاونان فرهنگی دانشگاه ها به امرمهم حجاب و عفاف در فضای آموزشی دانشگاه ها توجه ویژه داشته باشند و اظهار داشت: روحانیان و فعالان فرهنگی در دانشگاه ها افسران جنگ نرم کشور هستند و باید مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ترویج سبک زندگی اسلامی را مورد توجه قرار دهند.


منادی امنیت با ثبات و پایدار کشور را مرهون رهنمودهای داهیانه، عالمانه و آینده‌نگر ولایت فقیه دانست و گفت: بهترین شیوه قدرشناسی از نعمت رهبری، ولایت‌مداری در هر زمان و مکان است، در حقیقت تبعیت از ولایت فقیه ریشه در باورهای اعتقادی شیعه دارد./935/پ202/ج

ارسال نظرات