۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۸۰۸۰۸

اعلام برنامه‌های هفتگی حرم حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم برنامه‌های این هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) را تشریح کرد.
حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب، مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم گفت: بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری، سخنرانی حرم مطهر همه روزه ساعت 19 با حضور حجج اسلام عصاری و نوراللهی برگزار می‌‌شود.
وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های سخنرانی همه روزه حرم مطهر حضرت معصومه(س) بعد از نماز مغرب و عشا افزود: در برنامه این هفته،‌ حجج اسلام ماندگاری،‌ فلاح‌زاده،‌ فرحزاد، رفیعی و عباسی به ایراد سخن می پردازند.
حجت‌الاسلام فاطمی نسب با اشاره به برگزاری دعای توسل از سوی هیأت جانبازان استان قم، در روز سه‌شنبه، 29 مردادماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا، ‌ادامه داد: مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه، 31 مردادماه، بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود.
وی افزود: دعای کمیل این هفته، پنجشنبه، 31 مردادماه، بعد از نماز مغرب و عشا با مداحی حاج حسن اخباری قرائت می‌شود.
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم افزود: مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه اول شهریورماه 92 با سخنرانی حجت‌الاسلام اویسی و مداحی حاج حسن اخباری در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام فاطمی نسب در ادامه به قرائت زیارت آل یاسین این هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) در روز جمعه، اول شهریورماه،‌ یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب و در ادامه ارائه پاسخ به شبهات مهدویت با حضور اساتید حوزه اشاره کرد و گفت: پس از قرائت زیارت آل یاسین، نشست پرسش و پاسخ مهدویت در همین مکان، با حضور حجت‌الاسلام جعفری برگزار می‌شود.
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری مراسم نیایش صبحگاهی حرم مطهر، همه روزه بعد از نماز صبح از سوی حجت‌الاسلام جوادی، اظهار داشت:‌ بیان احکام از سوی حجت‌الاسلام ربانی، همه روزه قبل از اذان ظهر برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام فاطمی نسب در پایان یادآور شد: ‌نماز جمعه این هفته قم نیز به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه می‌شود./907/د102/ی
ارسال نظرات