۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۸۰۸۴۶
نماینده مجلس خبرگان:

فهم غلط وهابیت از دین عامل خصومت آنها با ارزش‌های ناب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری وهابیت را مجری بی چون و چرای استکبار جهانی در کشورهای اسلامی معرفی کرد و گفت: امت اسلامی باید با وحدت و برادری جلوی اقدامات ننگین فرقه ضاله وهابیت را بگیرند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر با بیان این که ماه شوال ماهی است که قبور ائمه بقیع از سوی فرقه وهابیت تخریب شد، گفت: همه این دشمنی ها به خاطر عشق و علاقه شیعیان به امامان معصوم (ع) است.

 

وی با بیان این که وهابیت دست نشانده استکبار جهانی یعنی انگلیس و آمریکا است، افزود: این فرقه ضاله تنها به دنبال اختلاف و تفرقه افکنی میان امت اسلامی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: جریان انحرافی وهابیت با تخریب بقاع امامان معصوم زمینه سیطره قدرت‌های استکباری را در بلاد اسلامی فراهم می‌کنند تا از این طریق وحدت امت اسلامی را خدشه دار کند.

 

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که امروز شیعه در دنیا عزت و اقتدار دارد، ادامه داد: جایگاه با عظمت اسلام ناب شیعی در جهان موجب عصبانیت دشمنان اسلام ناب شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با بیان این که اقدامات ننگین فرقه ضاله وهابیت برای همه دنیا آشکار شده است، افزود: وهابیت همچون گروه های تروریستی امروز به عنوان عامل اصلی استکبار در منطقه به کشتار و خونریزی مسلمانان مشغول است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: وهابیت به بهانه پایبندی به توحید با هرگونه آثار مربوط به اولیای خدا خصومت و دشمنی ورزیدند و بر اساس همان تفکر غلط اقدام به تخریب قبور ائمه بقیع کردند و در همان تاریخ با حمله به زوار مرقد اباعبدالله الحسین در عراق و قتل عام زائرین، خباثت و افکار شیطانی و غیر انسانی خود را نشان دادند.

 

امام جمعه قائمشهر ادامه داد: آنها حتی آشکارا ابراز می‌کردند که حتی بارگاه رسول الله را خلاف توحید از منظر خود می‌دانند یعنی مشابه همان کاری را که با بقیع کردند نسبت به روضه محمدیه روا می‌دانستند ولی خوشبختانه بازتاب و عکس العمل همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی آنها را از این عمل باز داشت و گرنه بر مبنای تفکر غلط خود قبر پیامبر خدا را نیز تخریب می‌کردند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فهم غلط وهابیت از دین بستر خصومت آنها با ارزش های ناب اسلامی را فراهم کرد، ادامه داد: دین مبین اسلام دین دوستی و احترام و همواره با هرگونه جنگ و خونریزی مخالف بوده است.

 

وی با بیان این که وهابیت با این گونه اقدامات ضد دینی و انسانی خود تنها فضا را برای سیطره استکبار جهانی در منطقه فراهم می کند، تصریح کرد: خدشه دار کردن وحدت امت اسلامی تنها برای استکبار سود و منفعت دارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری وهابیت را مجری بی چون و چرای استکبار جهانی در کشورهای اسلامی معرفی کرد و گفت: امت اسلامی باید با وحدت و برادری جلوی اقدامات ننگین فرقه ضاله وهابیت را بگیرند.

 

وی با بیان این که وهابیت با طرح ریزی غرب به دنبال شروع جنگ فرقه ای در کشورهای اسلامی است، ادامه داد: مردم مسلمان منطقه باید نسبت به این توطئه خطرناک دشمنان هوشیار باشند.

 

امام جمعه قائمشهر به موضوع بیداری اسلامی اشاره کرد و با بیان این که مستکبران عالم از انقلاب مردمی در منطقه که نشأت گرفته از انقلاب ملت ایران بوده است بسیار نگران هستند، تصریح کرد: آنها با استفاده از فرقه منحرف وهابیت تلاش می کنند تا مسیر این انقلاب ها را در کشورهای اسلامی منحرف کنند./950/ت302/ج

ارسال نظرات