۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۸۰۸۵۴
ویژه طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت خوزستان؛

دوره تخصصی آموزش فلسفه، منطق و اصول برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز از برگزاری دوره تخصصی آموزش فلسفه، منطق و اصول در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.
 طلاب

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره تلبس ویژه طلاب واجد شرایط اظهار داشت: در این دوره تجوید قرآن کریم، چگونگی اقامه نماز جماعت، پاسخ به احکام شرعی و پاسخ به شبهات به طلاب آموزش داده می شود.

استاد حوزه علمیه با بیان این که اخلاق مداری مهم ترین سرفصل برای موفقیت در تبلیغ و گسترش مذهب اهل بیت(ع) است، ابراز داشت: نفوذ کلام مبلغ در وجود مردم مستلزم اخلاق خوب بوده که طلبه باید آن را در طول آموزش های طلبگی کسب کند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه به دوره فلسفه، منطق و اصول ویژه طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت استان اشاره کرد و افزود: این دوره ویژه پایه های اول و دوم و در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.

وی افزود: طلاب در این دوره مبانی اولیه فلسفه و منطق را آموزش می بینند که در مراحل بعدی وارد موضوعات کلی درس اصول می شوند.

 مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه ای ویژه طلاب پایه چهارم خاطرنشان کرد: با حضور حجت الاسلام نظری، خطیب برجسته کشوری دوره آموزش فنون خطابه برای طلاب پایه چهار برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی زمان برگزاری دوره آموزش فنون خطابه را نیمه شهریور ماه عنوان کرد و افزود: آموزش آداب سخنوری و بررسی آسیب های انتقال دانسته ها دو سرفصل هستند که در این دوره مورد تحلیل خواهند گرفت.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز در ادامه با اشاره به تدوین و نگارش پایان نامه طلاب اظهار داشت: طلاب پس از اتمام پایه پنجم باید در یکی از زمینه های پژوهشی علمی، فقهی و کلامی پایان نامه ای را تدوین کنند.

حجت الاسلام موسوی در پایان با بیان این که طلاب در طول تدوین پایان نامه خود به اساتید حوزه علمیه مراجعه و از آن ها راهنمایی می گیرند، تصریح کرد: ارتباط با استاد راهنما و یاری خواستن از وی می توان از این طریق پایان نامه ای مطلوبی تدوین کرد./9458/ت303/ب

ارسال نظرات