۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۸۰۹۰۲
نماینده مردم تبریز:

مجلس نشان داد به دنبال تعامل سازنده با دولت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که رسانه‌های بیگانه با تبلیغات سوء گسترده به دنبال تخریب مجلس و دولت بودند، رأی اعتماد وکلای ملت به وزرای پیشنهادی توطئه دشمنان را خنثی کرد.
ميرهادي قره‌سيدي، نماينده مردم تبريز، اسکو و آذرشهر در مجلس

میرهادی قره‌سیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که جلسات رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی در کمال آرامش و به دور از غوغای رسانه‌ای غرب برگزار شد، اظهار داشت: رای اعتماد به اکثریت وزرای پیشنهادی نشان از اوج تعامل مجلس با دولت است.


وی افزود: در شرایطی که رسانه‌های بیگانه این‌گونه القاء می کردند که نمایندگان مجلس به دنبال قلع و قمع وزرای پینشهادی هستند، نمایندگان هوشیارانه توانستند دشمن را ناکام بگذارند، غرب با تبلیغات سوء گسترده به دنبال تخریب مجلس و دولت بود، اما رأی اعتماد وکلای ملت به وزرای پیشنهادی توطئه دشمنان را خنثی کرد.


قره‌سیدی ادامه داد: هر چند سه وزیر پیشنهادی نتوانستند رأی اکثریت نمایندگان مجلس را جلب کنند، اما باید به نیمه پر لیوان نیز نگریست، 15 وزیر توانستند رأی اعتماد مجلس را بگیرند که تعدادی از این وزرا با کمترین میزان مخالف بودند که در تاریخ مجلس کم‌نظیر بوده است.


نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان این‌که نمایندگان در ادامه مسیر خدمتگزاری دولت یازدهم در کنار قوه مجریه خواهند بود، گفت: باید توجه داشت که وزرای پیشنهادی در عرصه های اقتصادی توانستند بیشترین آرای نمایندگان را کسب کنند که نشان را صلاحیت بالای تیم اقتصادی حجت الاسلام روحانی دارد.


وی با ابراز امیدواری نسبت به خلق حماسه اقتصادی در دوران فعالیت دولت یازدهم و آینده روشن اقتصاد کشور تصریح کرد: استفاده از نکته نظرات کارشناسان و نمایندگان مجلس به عنوان وکلای ملت و امین دولت از جمله ویژگی های مهم رییس جمهور است که ادامه این روند می توانند نسبت به رفع مشکلات اقتصادی کمک کند.


قره سیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رد صلاحیت سه وزیر پیشنهادی نیز گفت: مجلس مصلحت نظام، ملت و انقلاب اسلامی را به صورت کلان مورد ارزیابی قرار می دهد، در حقیقت نمایندگان در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی منافع و مصالح ملی را نیز مدنظر قرار می دهند./935/ت302/ج

ارسال نظرات