۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۸۰۹۱۷

بیداری اسلامی و بسیج جهانی مستضعفین فراخوان شد

خبرگزاری رسا _ همایش بین المللی بیداری اسلامی و بسیج جهانی مستضعفین در گستره بین المللی دی ماه امسال برگزار می شود.
ماهنامه بيداري اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش بین‌المللی بیداری اسلامی و بسیج جهانی مستضعفین با هدف آسیب‌شناسی و مفهوم‌شناسی بسیج جهانی، بیداری اسلامی، 24 و 25 دی‌ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

 

مفهوم شناسی و مبانی نظری، بیداری اسلامی، آسیب شناسی و آینده پژوهی، تفکر بسیجی؛ الگوی بیداری اسلامی و بیداری اسلامی، بسیج و نظام سازی، بیداری اسلامی و فقه حکومتی مذاهب اسلامی، نظام سلطه و بیداری اسلامی، بیداری اسلامی و تحولات راهبردی منطقه و بیداری اسلامی از محورهای اصلی این همایش به شمار می رود.

 

همچنین آسیب شناسی جنبش‌های اسلامی معاصر، پیشینه بیداری اسلامی در منطقه، مفاهیم و تعاریف؛ بسیج، بسیجی، مستضعف و بسیج مستضعفین، بیداری اسلامی، نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی، تاثیر ناکارآمدی حکومت‌های وابسته در پیدایش بیداری اسلامی، مسئله فلسطین و بیداری اسلامی، بیداری اسلامی و چالش‌های پیش رو در کشورهای منطقه، بیداری اسلامی و افق امت واحده اسلامی، بیداری اسلامی و شکوفایی تمدن نوین اسلامی، از موضوعات مطرح شده در هشت محور اصلی این همایش است.

 

این همایش به همت پژوهشکده مطالعات راهبردی فلسطین و پژوهشکده مطالعات جهان اسلام 24 و 25 دیماه در تهران برگزار می شود و نام نویسی برای ارسال مقاله نیز از طریق پایگاه اینترنتی www.ic-ia.ir انجام می شود.
 
گفتنی است، علاقه مندان حضور در این همایش چکیده مقالات خود را تا 25 آذرماه باید به دبیرخانه همایش ارسال کنند./978/د102/ی
ارسال نظرات