۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۸۱۱۲۰
نماینده خبرگان رهبری:

نسخه‌های غربی برای نسل جوان تعالی‌آور نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با بیان این که نسخه‌های غربی برای جوان ما سعادت و تعالی نخواهد آورد، گفت: تنها تمسک و توجه به معارف عمیق قرآنی راه صحیح را به ما نشان می دهد.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین  سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، ظهر امروز در دیدار دانش آموزان هسته های فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بهشهر، توجه و تدبر در قرآن را مهم ترین عامل سعادت انسان دانست و گفت: قرآن باید در راس همه فعالیت ها و برنامه های فردی و اجتماعی ما قرار گیرد و به صورت کاربردی وارد زندگی ما شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: باید گام به گام با قرآن و هدایت های قرآنی باشیم تا در جهت رضای خدا گام برداریم و از صراط مستقیم خارج نشویم.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری یادآور شد: جوانان و نوجوانان در سن حساسی قرار  دارند و باید با مراقبت از خود و امیال درونی در جهت رضای خداوند و سعادت دنیا و آخرت که همان اطاعت از قرآن و اهل بیت (ع) است حرکت کنند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: آموزه‌های دینی ناظر به همه ابعاد و دوران‌های زندگی انسان‌ها از ابتدای تولد تا جهان دیگر است و بهره‌مندی از آنها زمینه سلامت روان افراد را فراهم می‌کند.

 

امام جمعه بهشهر  با بیان این که نسل جوان جامعه ما باید مراقب باشند تا فریب توطئه دشمنان و انسان های منحرف را نخورند، ادامه داد: برخی از افراد شیطان صفت که مخالف ترویج دین و اعتقادات هستند در تلاش هستند تا مبانی دینی در جامعه را خدشه دار کنند.

 

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری ادامه داد: قرآن از مطهرات درونی ما است و ما برای پاکیزه کردن و صیقل دادن درون خود باید برنامه های قرآنی را در دستور کار خود قرار دهیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری گفت: تمسک و توجه به معارف عمیق قرآنی راهی به سمت تعالی و کمال است و در مقطعی که نسخه‌های غربی توسعه و پیشرفت، همه به بن‌بست خورده است، باید از ظاهر و باطن قرآن به‌صورت توأمان بهره گرفت.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مسلمانان باید از این کتاب آسمانی به عنوان نقشه راهی برای هدایت استفاده کرده و هیچ‌گاه از آن غفلت نکنند.

 

امام جمعه بهشهر خطاب به نوجوانان گفت: مراقب توطئه های دشمن باشید و بدانید اگر در کانون قرآن و برنامه های قرآنی باشید ترفندها و توطئه های دشمنان بر شما کارساز نیست.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری توجه به مباحث دینی و فرهنگی را ضرورت مهم در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: همه مدیران باید دغدغه ترویج مبانی دینی در جامعه را داشته باشند تا شاهد جامعه ای عاری از هرگونه ناهنجاری باشیم.

 

حجت الاسلام سید محمد بابایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر نیز در سخنانی به تشریح برنامه های اوقات فراغت و برنامه های مختلف فرهنگی، دینی، اجتماعی و تفریحی انجام شده در این طرح پرداخت.

 

وی گفت: در تابستان امسال پنج طرح هسته فرهنگی و بوستان معرفت در قالب  طرح های اوقات فراغت از سوی اداره تبلیغات اسلامی بهشهر اجرایی شد./950/پ202/س

ارسال نظرات