۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۸۱۲۳۳
استاد حوزه و دانشگاه:

مطالعه آثار علامه مجلسی سبب جلوگیری از انحراف در جنگ نرم می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر علامه مجلسی اصفهان با تبیین جایگاه و ابعاد شخصیتی مرحوم علامه مجلسی گفت: نسل جوان امروز با مطالعه کتاب‌های علامه مجلسی از هجمه‌ها و جنگ فرهنگی دشمن در امان می‌مانند.
مطالعه آثار علامه مجلسی سبب جلوگیری از انحراف در جنگ نرم می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مراسم بزرگداشت مرحوم علامه محمدباقر مجلسی امروز در دانشگاه آزاد اسلامی در شهر علامه مجلسی اصفهان با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد محمدی، امام جمعه مبارکه، حجت‌الاسلام محمدمهدی زارعی، امام جمعه شهر علامه مجلسی، فرماندار، رؤسای ادارات و نهادهای فرهنگ قرآنی شهرستان مبارکه برگزار شد.

حجت‌الاسلام زارعی، امام جمعه شهر علامه مجلسی اصفهان و استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم به تبیین ویژگی‌های شخصیتی و جایگاه علمی علامه مجلسی و معرفی کتاب‌های این عالم وارسته پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه کتاب بحارالانوار از بزرگ‌ترین کتاب‌های حدیثی شیعه منتشرشده در 110 جلد اشاره کرد و گفت: کتاب شریف بحارالانوار برای شیعه بدون تردید یک دایرة‌المعارف بزرگ به شمار می رود.

امام جمعه شهر علامه مجلسی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: نسل جوان امروز باید برای در امان ماندن از هجمه‌ها و جنگ فرهنگی دشمن با مطالعه میراث اسلامی به ویژه کتاب‌های علامه مجلسی آگاهی‌های مذهبی و اعتقادی خود را تقویت کنند.

همچنین در این مراسم کتاب «خورشید دیار سپاهان» کاری از دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علامه مجلسی با موضوع بررسی ابعاد شخصیتی مرحوم علامه محمدباقر مجلسی به حاضران اهدا شد./914/پ202/ب

ارسال نظرات