۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۸۱۲۴۹
با حضور بیش از 9 هزار نفر؛

برگزاری دوره های مقابله با فرقه های انحرافی در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزار شدن مجموعه دوره ها مقابله با فرقه های انحرافی با حضور بیش از 9 هزار نفر در استان خبر داد.
فرقه هاي انحرافي

حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که مجموعه برنامه‌های محتوایی با موضوع مقابله با فرقه های انحرافی با حضور بیش از 9 هزار نفر برگزار شد، اظهار داشت: این دوره ها ویژه نخبگان و فعالان فرهنگی در مساجد، هیأت مذهبی، مراکز دینی و فرهنگی برگزار شد.

وی با اشاره به جزییات برنامه های اجرا شده در طول سه ماه گذشته خاطرنشان کرد: اعزام 641 مبلغ در زمینه های عمومی و تخصصی، برگزاری 389 سلسله جلسات گفتمان های دینی در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد از مهم ترین برنامه ای اجرا شده از سوی تبلیغات اسلامی خوزستان هستند.

حجت الاسلام فردآقایی برگزاری 108 همایش‌ و نشست‌های علمی و کاربردی را از دیگر برنامه ای اجرا شده خواند و ابراز داشت: در بخش تبلیغات محیطی تبلیغات اسلامی گام مؤثری را برداشته است که 512 متر بنر و پلاکارد حاوی موضوعات فرهنگی و آموزشی در شهر های گوناگون استان خوزستان نصب شده ‌است.

توزیع بیش از 13 هزار جلد کتاب

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بخش دیگری از سخنانش به توزیع 13 هزار و 893 جلد کتاب با 878 عنوان در طرح اوقات فراغت مساجد اشاره کرد و افزود: کتاب تهیه شده میان مؤسسات فرهنگی، هیأت مذهبی و مساجد 21 شهرستان استان توزیع شد.

حجت‌الاسلام فردآقایی هدف از تهیه و توزیع این کتاب‌ها نشر فرهنگ مطالعه میان نوجوانان و جوانان و بهره‌مندی از کتاب‌هایی با موضوعات اسلامی، دینی، سیره زندگی امامان معصوم(ع)، تفسیر قرآن کریم و فرهنگ اسلامی در مساجد است.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان همچنین با اشاره به روند اجرای طرح «نورالولایه» در شهرستان اظهار داشت: برای این طرح کتاب هایی تهیه و توزیع شده که موضوعات آن ها تحکیم عقاید شیعی و پاسخ به شبهات وهابیت که در ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام فردآقایی در پایان به برخی از شهرستان های اجرا کننده طرح نور الولایه اشاره کرد و افزود: این طرح در شهرستان های اهواز، آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر، شوش، دشت آزادگان، هویزه، باوی، رامشیر و کارون در حال اجرا است./9458/ت302/غ

ارسال نظرات