۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۸۱۳۰۶

دیدار هیأت اجرایی دارالقرآن خانه کارگر با رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس

خبرگزاری رسا ـ اعضای هیأت اجرایی این دارالقرآن پیرو سلسله دیدارهای خود با علما، مسئولین و نهادها، با لاله افتخاری رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
دارالقرآن خانه کارگر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، اعضای هیأت اجرایی این دارالقرآن پیرو سلسله دیدارهای خود با علما، مسئولین و نهادها، با لاله افتخاری رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

 

در این دیدار که در ساختمان مجلس شورای اسلامی صورت گرفت ابتدا طه محجوب مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر سراسر کشور، گزارشی را از فعالیت‌های این مرکز به وی ارائه نمود که مورد تحسین و تمجید ایشان قرار گرفت.

 

طه محجوب گفت: به حمد الله دارالقرآن خانه کارگر که فعالیت خود را از سال 1385 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز سازمان تبلیغات اسلامی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی میان عموم مردم بویژه جامعه کارگری آغاز کرده، تاکنون توانسته است به بیش از 300 هزار نفر در سراسر کشور خدمات دینی و قرآنی ارائه کند.

 

وی افزود: خوشبختانه تیم اجرایی دارالقرآن خانه کارگر متشکل از جوانان پر شور و خلاق می‌باشد و همین امر باعث شده تا سرعت پیشرفت این مرکز به تناسب عمر کوتاه تشکیلاتیش نسبتا خوب باشد و این مرکز را به مراکز تراز اول آموزش علوم قرآنی تبدیل کند.

 

وی در ادامه گفت: البته این آمار و ارقام و این فعالیت‌ها در برابر این جمعیت بسیار ناچیز است و باید تلاش‌ها و فعالیت‌ها بیش از پیش گسترش یابد.

 

در ادامه لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از فعالیت‌های دارالقرآن خانه کارگر گفت: همه باید کمک کنند تا وضعیت فعالیت‌های قرآنی در کشور بهبود یابد، متأسفانه خلاءهای زیادی در این حوزه موجود است که برخی از آن‌ها نیاز به قانون گذاری دارد و برخی نیاز به بستر سازی و فرهنگسازی دارد.

 

وی گفت: موسسات قرآنی باید در این دوران بیشتر کار کنند و نباید فقط منتظر دریافت بودجه متولیان قرآنی کشور باشند و باید خود ظرفیت سازی کنند و با کارها و فعالیت‌های جدید با یکدیگر رقابت کنند./966/د102/ی

ارسال نظرات