۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۸۱۳۷۳
در آستانه سال تحصیلی جدید؛

آزمون ورودی مدرسه علمیه عالی سید زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه سطح عالی سید زنجان با اعلام خبر آغاز آزمون ورودی این مدسه گفت: طبق سنوات گذشته امسال هم آزمون ورودی به صورت آزمون شفاهی است و اساتید از طلاب داوطلب ورود به این مدرسه، آزمونی به عمل می آورند.
آزمون ورودی مدرسه علمیه عالی سید زنجان برگزار شد

حجت الاسلام یاسر مقدم پناه، مدیر مدرسه علمیه سطح عالی سید زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان با اعلام خبر آغاز آزمون ورودی مدرسه علمیه سطح عالی سید زنجان اظهار داشت: امسال نیز طبق سنوات گذشته از طلابی که داوطلب ورود به این مدرسه هستند، به صورت شفاهی آزمونی از سوی اساتید مدرسه به عمل می آید.

 

وی در ادامه تصریح کرد: همه مفاد امتحانی درسی است و از دروس سال گذشته آنها آزمونی به عمل می آید که حدودا در بر گیرنده دروس اصول، فقه و قرآن است و لذا طلابی که در این آزمون موفق شوند از سال تحصیلی جدید در این مدرسه شروع به تحصیل می کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه سطح عالی سید زنجان در ادامه با اشاره به دیگر شروط پذیرفتن طلاب داوطلب علاوه بر امتحان خاطرنشان کرد: علاوه بر آزمونی که از دروس طلاب به عمل می آید، شروط دیگری نیز وجود دارد که در پذیرفته شدن آنها تاثیر دارد؛ شروطی از قبیل این که معدل سال قبل آنها 14 به بالا باشد و تاییدیه اخلاقی از مدرسه قبلی خود داشته باشند. /949/ت303/ب

ارسال نظرات