۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۸۱۳۷۴

امام جماعت اهل سنت؛ حزب الله تنها حامی واقعی مسلمان است

خبرگزاری رسا ـ آمریکا و اسرائیل خودشان تروریست هایی پرورش می دهند که به جان و مال مردم رحم نمی کنند، آن وقت حزب الله را که تنها پایگاه حامی و واقعی مردم مسلمان است تروریست اعلام می کنند.
امام جمعه اهل سنت مسجد محمد رسول الله ايرانشهر

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، کیانی وعبدالفتاح خدمتی، دو کارشناس شبکه وهابیت نور و کلمه، با حمایت از اقدام اتحادیه اروپا علیه شاخه نظامی حزب الله لبنان مدعی شدند که هیچکدام از علمای اهل سنت از حزب الله لبنان حمایت نمی کنند . این در حالی است که امام جمعه اهل سنت مسجد محمد رسول الله (ص) ایرانشهر در این خصوص ضمن محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا علیه شاخه نظامی حزب الله لبنان گفته است: اگر قرار باشد حامیان مظلومان، تروریست خوانده شوند پس باید گفت تمام مظلومان و مدافعان حق و حقیقت بر حق نیستند، چون برداشت این آقایان از ظلم و مظلوم برعکس است.


وی تصریح کرده است: آمریکا و اسرائیل خودشان تروریست هایی پرورش می دهند که به جان و مال مردم رحم نمی کنند، آن وقت حزب الله را که تنها پایگاه حامی و واقعی مردم مسلمان است تروریست اعلام می کنند.


این امام جماعت اهل سنت اضافه کرد: هر جبهه ای که در دفاع از مظلومان، مظلوم واقع شود جبهه حق است و ما این حرکت اتحادیه اروپا را توطئه علیه جهان اسلام می دانیم.


مولوی شمس الحق دامنی گفت: مسلمانان در جمعه آخر ماه مبارک رمضان نشان دادند که تروریست واقعی در جهان کیست، همانگونه که بسیاری از مردم دنیا می دانند تروریست واقعی اسرائیل و حامیان آن هستند./1406/1409/ح

ارسال نظرات