۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۸۱۳۷۹
آیت الله شبستری:

حوادث مصر حاصل توطئه مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به آشوب و ناآرامی در مصر گفت: از مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی و اتحادیه عربی، علما و بزرگان مصر می خواهیم تا هر چه زودتر به این فجایع پایان دهند، چراکه وضعیت موجود تنها به نفع رژیم صهیونیستی است.
آيت الله محسن مجتهدشبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در جمع تعدادی از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت مساجد تبریز با بیان این‌که استکبار جهانی به دنبال نفوذ جریان‌های التقاطی و انحرافی در جامعه شیعی ایران است، اظهار داشت: حوادث اخیر مصر باید عبرتی برای مردم انقلابی منطقه باشد.


وی با اشاره به این‌که اختلاف بین دو گروه بزرگ از مسلمانان در کشور مصر تنها به سود آمریکا و رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: هدف اصلی نظام سلطه نیر تفرقه میان امت اسلامی برای بهره‌برداری از فضای به وجود آمده در جهت غارت، استعمار و استثمار ملت های مظلوم مسلمان است.


نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر نقش وهابیت در حوادث اخیر مصر افزود: اقدام وهابیت در راستای اهداف خصمانه رژیم صهیونیستی و دنیای کفر و نشأت گرفته از تفکرات التقاطی و افراطی فرقه‌های وابسته به استکبار است که امروز شاهد جنایات این گروه تروریستی در کشورهای منطقه و اسلامی هستیم.


امام جمعه تبریز با بیان این که حوادث مصر توطئه مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: از مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی و اتحادیه عربی، علما و بزرگان مصر می خواهیم تا هر چه زودتر به این فجایع پایان دهند، چراکه وضعیت موجود تنها به نفع رژیم صهیونیستی است.


وی تحولات اخیر مصر نتیجه عدم پختگی سیاسی نیروهای انقلابی و عدم بهره‌مندی از رهبری واحد برای تداوم آرمان‌های اقلاب دانست و افزود: توطئه امروز ابرقدرت‌های غربی در کشورهای اسلامی این است که مسلمانان همواره وابسته به غرب و در واهمه از رژیم صهیونیستی باشند.


آیت الله شبستری با تأکید بر این‌که گروه‌های انقلابی و سیاسی مصر نباید اسیر توطئه های دشمن شوند، گفت: گاه برخی اظهارنظرها و حرکت های سیاسی کاملا در مسیر تحقق اهداف خصمانه دشمن است، در چنین شرایطی باید اولویت با وحدت و یکدلی علیه دشمن مشترک باشد./935/پ202/س

ارسال نظرات