۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۸۱۳۸۳
همزمان با هفته دولت؛

فرازهایی از زندگی و مبارزات شهید رجایی از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نمایش رادیویی «ساده مثل آفتاب» با موضوع بازگویی فرازهایی از زندگی و مبارزات شهید محمدعلی رجایی از رادیو معارف پخش می‌شود.
فرازهايي از زندگي و مبارزات شهيد محمدعلي رجايي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با هفته دولت و در آستانه سال‌روز شهادت رییس جمهور شهید محمد علی رجایی، نمایش رادیویی «ساده مثل آفتاب» در 6 قسمت از برنامه «باغ تماشا» تقدیم شنوندگان صدای فضیلت و فطرت می‌شود.
در این نمایش رادیویی که به سفارش رادیو معارف با هنرمندی هنرمندان مرکز هنرهای نمایشی رادیو تهیه شده است به زندگی و مبارزات رییس جمهور شهید محمد علی رجایی در دوران قبل از انقلاب، پس از انقلاب و دوران ریاست جمهوری ایشان پرداخته می‌شود.
این نمایش رادیویی کاری از واحد نمایش به تهیه‌کنندگی شهلا کرمی، سردبیری فاطمه رنجبران، نویسندگی وحید کیارسی و کارگردانی جواد پیشگو از شنبه 2 تا پنج‌شنبه 7 شهریور 92 از برنامه «باغ تماشا» پخش می‌شود.
برنامه «باغ تماشا» هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 17:30 تا 18 از رادیو معارف تقدیم مشتاقان نمایش‌های رادیویی می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت نمایش‌های پخش شده به صفحه اختصاصی برنامه «باغ تماشا» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د101/ی
ارسال نظرات