۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۸۱۴۴۹

برگزیدگان جشنواره دست های کوچک دعا معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ برگزیدگان هشتمین جشنواره سراسری دست های کوچک دعا در تبریز معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
دعا و نيايش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حسن میلانی، رییس حوزه هنری تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در مراسم اختتامیه این جشنواره دینی با بیان این‌که استقبال کودکان سراسر کشور از این جشنواره نسبت به دوره‌های قبلی افزایش چشمگیری داشته است، اظهار داشت: استان های ایلام، کردستان و مرکزی بیشترین شرکت کننده را داشتند.


وی با بیان این‌که 74 هزار دعا به دبیرخانه جشنواره دست های کوچک دعا در تبریز رسیده بود، خاطرنشان کرد: از این تعداد هزار و 500 دعا انتخاب و به مرحله داوری معرفی شد که در نهایت بر اساس رأی هیأت داوران جشنواره نفر اول نداشت، اما حائزین رتبه های دوم و سوم مشخص و معرفی شدند.


میلانی با اشاره به موضوعات و محورهای دعاهای رسیده به دبیرخانه هشتمین جشنواره سراسری دست های کوچک دعا گفت: آسیب های اجتماعی همچون طلاق، کودک آزاری و فشارهای اقتصادی و زلزله سال گذشته آذربایجان شرقی تأثیرات بسیاری در دلنوشته های کودکان داشته است.


بنابر این گزارش، بر اساس نظر هیأت داوران این جشنواره علی زارع از تبریز و سید پوریا جوادی از اردبیل به طور مشترک دوم شدند و امید آقایی از تبریز و فرزاد برزگر بافقی از یزد به طور مشترک سوم و مبین آقچلی از گلستان چهارم شد.


همچنین پرستو فرزانه آبادیان از ماهدشت کرج، رامین ارفعی، سودا اصغری، سجاد افسری، ندا حسین زادگان، آیلار رحمتی، سیده الهام دمیر دوکن اسکندانی، الهه شوقیان، محمد صادقی، نیلوفر فیروزی، رومینا نعمت پور، علی عالی زاد، نازلی نظرزاده اهری، محمدرضا امانی و صبا ایران زاد همگی از تبریز و فاطمه بدری از فارس شایسته تقدیر بودند.


زهرا حبیبی از وزقان، ابولفضل حیدری از همدان، پریا چراغی از ایلام، نگارسادات حسینی از اراک، یونس قربانی مقدم از مشهد، لیلی ضمیری از گرمی، کیمیا کیوان از ایلام ، حسن مرادی از ایلام، زینب مشتاقی از اراک، رضا نظری از ایلام و حمیدرضا نوعی از اردبیل نیز به عنوان برگزیدگان این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند./935/پ202/ی

ارسال نظرات