۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۸۱۴۷۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

عدم شناخت دشمن مهم ترین عامل شکست کشورهای اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان وحدت و نبود رهبر را حلقه گمشده بیداری اسلامی کشورهای مسلمانان خواند و گفت: جهل و نشاختن دشمن امروز مهم ترین عامل شکست کشورهای اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: نبود قدرت مدیریت مرسی و اخوان المسلمین موجب تحولات اخیر در کشور مصر شد.

وی همچنین دسیسه های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان را از دیگر عوامل شکست حکومت مصر خواند و افزود: متأسفانه با وجود رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر«طمع به آمریکا پیدا نکنید»، مرسی به آمریکا اعتماد کرد و آمریکا از پشت به وی حنجر زد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه همواره رهبر معظم انقلاب نسبت به شیطنت های دشمنان هشدار داده بود، اظهار داشت: آمریکا حدود نیم قرن است در امور کشورهای منطقه با شیطنت دخالت می کند.

خطیب جمعه خرم آباد با تأکید بر اینکه آمریکا منشأ شیطنت های موجود در منطقه و کشورهای اسلامی است، ابراز داشت: امروز با هدایت های ولی امر مسلمین شعار «مرگ برآمریکا» یک شعار حیاتی در ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: دولت عربستان نیز پول نفت حجاز را به ارتش مصر می دهد تا مسلمانان این کشور را زیر تانک ها خود له کند.

این استاد عالی حوزه علمیه وحدت را حلقه گمشده در کشور مصر خواند و گفت: برای مقابله با دسیسه های دشمنان در شرایط کنونی پایبندی به ارزش های اسلامی و وحدت اسلامی ضروری است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه نبود رهبری مهم ترین خلأ بیداری اسلامی کشور مصر است، خاطرنشان کرد: به دنبال نبود  رهبری امروز مشکلات گوناگون در حوزه داخلی و خارجی برای مردم مصر به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه داشتن رهبری فقیه و هوشیار مهم ترین عامل موفقیت نظام و ملت ایران اسلامی است، تأکید کرد: باید قدر رهبر انقلاب و مردم را بدانیم.

وی با بیان اینکه در ایران اسلامی، رهبر انقلاب حافظ حقوق مردم است افزود: ولی امر مسلمین از آرمان های مردم دفاع می کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که امروز این پرسش برای دنیا مطرح است که چگونه با گذشت 34 سال از عمر انقلاب مردم همچنان به ارزش های انقلاب پافشاری می کنند، افزود: وحدت بین مردم و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب مهم ترین عوامل موفقیت انقلاب ایران اسلامی است.

توجه به رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب موجب موفقیت دولتمردان می شود

امام جمعه خرم آباد با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت، گفت: دولتمردان باید در این هفته برنامه های کاری خود را به مردم اعلام کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به آغاز کار دولت آقای روحانی، امسال مردم از دولتمردان عملکرد نمی خواهند، افزود: دولتمردان باید با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب جهت گیری ها و برنامه های خود را اعلام کنند.

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب درمراسم آغاز به کار دولت یازدهم گفت: مبارزه قاطعانه با فساد و توجه به معیشت مردم از مهم ترین دغدغه های رهبر انقلاب در این روز بود.

رییس شورای عالی حوزه های علمیه لرستان اظهار داشت: مبارزه با گرانی، توجه به ارتقای معیشت مردم، توجه به فرهنگ و کارهای فرهنگی، توسعه علمی و اقتصادی از دیگر موارد مورد تأکید رهبر انقلاب در این مراسم بود.

امام جمعه خرم آباد داشتن برنامه های بلند مدت، اولویت بندی در نیازها و کارها، بالا نبردن توقعات، سرعت همراه با دقت در ارائه خدمت به مردم، را از دیگر سیاست های مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی لرستان اظهار داشت: توجه به رهنمودهای ولی امر مسلمین و همکاری با دیگر قوای نظام همراه با حفظ وحدت و همدلی موجب موفقیت دولت یازدهم خواهد شد.

گفتنی است، داشتن تقوا و راست گویی، گرامیداشت روز پزشک، شهادت حمزه عموی پیغمبر، رحلت عبدالعظیم حسنی از شاگردان چهار امام معصوم، شهادت سیدعلی اندرزگو، از دیگر مواردی بود که خطیب جمعه خرم آباد در خطبه های نماز جمعه به آنها اشاره کرد./9451/پ201/غ

ارسال نظرات