۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۸۱۵۷۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

جهانی شدن آرمان های امام راحل نابودی نظام سلطه را در پی دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مستبکران عالم همه توان خود را جهت مقابله و جلوگیری از گسترش روزافزون گفتمان انقلاب به کار گرفته اند اما جهانی شدن آرمان های امام راحل سبب نابودی نظام سلطه خواهد شد.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بعدازظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان قائمشهر با گرامیداشت هفته دولت، این هفته را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی دانست و گفت: مسؤولان باید خدمات 34 ساله انقلاب اسلامی را برای عموم جامعه تبیین و تشریح کنند.

وی با اشاره به این که پیشرفت ها و خدمات صورت گرفته در سه دهه اخیر قابل مقایسه با پیروزی قبل از انقلاب اسلامی نیست، افزود: انقلاب اسلامی استقلال و خودکفایی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب، کشور در بسیاری از خدمات و صنایع وابسته به شرق و غرب بود، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشورمان در بسیاری از صنایع به خودکفایی رسیده و حتی به صادر کننده آن محصول به کشورهای دیگر تبدیل شده است.

حجت الاسلام معلمی با اشاره به این که امام خمینی(ره) خودباوری را به ملت ایران هدیه داد، تصریح کرد: در سایه این خودباوری، عزت و افتخاری به دست آمده است که تا پیش از این وجود نداشته است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ایران اسلامی از نیروهای جوان و با استعدادی برخوردار است، گفت: باید بستر برای بروز این استعدادها در داخل کشور فراهم شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به تحریم های یک جانبه غربی ها علیه کشورمان اشاره کرد و با بیان این که آمریکایی ها فکر می کردند با تحریم ها می توانند مانع از پیشرفت ایران اسلامی شوند، بیان داشت: تحریم ها ابزار بسیار مناسبی برای خودکفایی و پیشرفت کشورمان در بخش های گوناگون شد.

حجت الاسلام معلمی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در سایه این تحریم ها به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافته که موجب تعجب دشمنان شده است، ادامه داد: هیچ قدرتی توانایی رویارویی با اقتدار و عظمت ملت ایران را ندارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا اشاره کرد و گفت: امروز مستبکران عالم همه توان خود را جهت مقابله و جلوگیری از گسترش روزافزون گفتمان انقلاب به کار گرفته اند.

وی بیداری اسلامی در خاورمیانه را گوشه ای از تأثیرات گفتمان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: جهانی‌شدن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و امام راحل نابودی نهایی نظام سلطه را در پی خواهد داشت.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که رسانه ها باید خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای جامعه تبیین کنند، ادامه داد: در سال های پس از انقلاب اسلامی طرح های گوناگونی در بخش های مختلف به بهره برداری رسیده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری شهیدان رجایی و باهنر را الگوی عینی خدمتگزاری صادقانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی کرد و گفت: این شهیدان والامقام نظام اسلامی بهترین الگو برای دیگر مدیران کشور هستند.

حجت الاسلام معلمی با تأکید براین که مدیران و مسؤولان باید خدمت رسانی صادقانه را در اولویت برنامه های خود قرار دهند، ادامه داد: مسؤولیت ها امانتی برای خدمت به مردم است که در اختیار مدیران قرار گرفته است./950/پ202/غ

ارسال نظرات