۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۸۱۶۳۳
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج دین خلاقیت داشته باشد

خبرگزرای رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت اشاعه فرهنگ دینی در جامعه گفت: تبلیغات اسلامی باید به عنوان نهادی مقدس که با روح و جان مردم سر وکار دارد به صورت هدفمند و گسترده فعالیت کند تا بتواند منشأ آثار و برکات مثبت برای جامعه باشد.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، پیش از امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: نهادینه کردن امور فرهنگی به ویژه در حوزه دینی باید مورد توجه ویژه مسؤولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز نزدیک به دو هزار مبلغ روحانی در استان لرستان فعالیت می کنند، افزود: این آمار با توجه به جمعیت استان لرستان کافی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی همچنین با تأکید بر ضروت تقویت گفتمان دینی در جامعه به ویژه در حوزه جوانان اظهار داشت: امروز با توجه به دسیسه های دشمنان باید برای جوانان برنامه داشته باشیم.

وی استقبال جوانان استان از برنامه های دینی  و فرهنگی را مناسب خواند و گفت: باید با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در این حوزه گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت توجه مسؤولان به توسعه علمی کشور، ابراز داشت: امروز از عمق حوزه های علمیه فاصله گرفته شده که باید بیشتر در این زمینه تلاش کنیم.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مهم ترین وظیفه مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی تلاش برای خدمت به مردم است، افزود: هر مسؤول در ابتدا باید فرمانروای نفس خود باشد تا بتواند فرمانروایی در جامعه را برعهده بگیر و بتواند امر و نهی کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی لرستان محلق شدن به انسان های صالح را مهم ترین رمز موفقیت مدیران و مسؤولان خواند و بیان داشت: تجربه نشان داده معاشرت و رفت و آمد با افراد ناصالح انسان ها را به نابودی می کشاند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه هر مدیر باید از خدا بخواهد زبان راستگویی و صداقت داشته باشد، گفت: صادقانه عمل کردن، خیرخواهی کردن، دوچهره برخورد نکردن از مهم ترین عوامل موفقیت مسؤولان است.

این استادعالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی باید به عنوان نهادی مقدس که با روح و جان مردم سر وکار دارد به صورت هدفمند و گسترده فعالیت کند تا بتواند منشأ آثار و برکات مثبت برای جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه خلاقیت در امور دینی، تبلیغی و فرهنگی باید مورد توجه مسؤولان قرارگیرد، اظهار داشت: اگر خلاقیت باشد از سازمان تبلیغات اسلامی استان و نهادهای فرهنگی و مذهبی بیشتر بهره نصیب جامعه می شود.

امام جمعه خرم آباد با تقدیر از خدمات حجت الاسلام علی خادمی، مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در سالیان اخیر با تلاش و زحمت مدیرکل و کارکنان تبلغیات اسلامی استان، فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در استان از رشد مناسبی برخوردار بوده است.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام علی خادمی تجلیل و حجت الاسلام مهدوی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان منصوب شد./9451/پ202/س

ارسال نظرات