۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۸۱۶۹۴

چند خبر کوتاه از سازمان تبلیغات اسلامی قم

خبرگزاری رسا ـ برگزاری جلسات مستمر برای رشد فعالیت‌های فرهنگی در منطقه نیروگاه قم، اختتامیه طرح اوقات فراغت در دستجرد و تقدیر مدیر مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر از مدیرکل تبلیغات اسلامی برخی از اخبار سازمان تبلیغات اسلامی قم است.
سازمان تبليغات
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام عبدالعلی غلامی، مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور گفت: جلسات مستمر فرهنگی با حضور مسئولان واحدهای مجتمع در مرداد ماه برگزار شد که نتیجه آن منجر به رشد فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در منطقه محروم نیروگاه خواهد شد.
وی افزود: جلسه با معاون فرهنگی درباره برگزاری همایش‌های سبک زندگی اسلامی و شروع فعالیت‌های مهد و پیش‌دبستانی، معاون اداری و مالی درباره افتتاح مهد شعبه علی ابن ابیطالب، فعالیت‌های استخر نور و با مدیران استخر، مدیران تربیت بدنی و مدیر روابط عمومی از جمله این جلسات بوده است.
حجت‌الاسلام غلامی تصریح کرد: مجتمع فرهنگی نور با وجود محدودیت اعتبارات، خدمات مناسبی به قشرهای مختلف مردم نیروگاه ارائه می‌کند.
مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور بر لزوم حمایت مسؤولان استان از این مجتمع تأکید کرد.
اختتامیه طرح اوقات فراغت در دستجرد
مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در دستجرد برگزار شد.
مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی و مسؤولان ادارات دستجرد و خانواده دانش‌آموزان در سالن آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.
در ابتدا دانش آموزان برنامه‌های مختلفی همچون همخوانی قرآن کریم، سرود و دکلمه اجرا کردند، سپس حجت‌الاسلام حسینی‌المدنی پیرامون تمسک به قرآن و عترت که سفارش پیامبر اکرم است مطالبی بیان کرد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی دستجرد همچنین از مربیان پرتلاش و خدوم طرح اوقات فراغت تقدیر کرد.
در پایان این مراسم هدایایی به دانش آموزان ممتاز طرح اوقات فراغت داده شد.
ثبت‌نام مهد و پیش‌دبستانی قرآن در مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم
موسوی‌پور، مدیر مهد و پیش دبستانی مجتمع فرهنگی تبلیغی نور گفت: ثبت‌نام مهد و پیش‌دبستانی قرآن از 31 مردادماه در مجتمع فرهنگی نور آغاز شده است و تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.
وی در ادامه با اشاره به زمان آغاز کلاس‌ها بیان کرد: کلاس‌های این دوره با تکمیل ظرفیت از سوی متقاضیان از اول مهرماه سال جاری همزمان با آغاز سال تحصیلی 93 ـ 92 آغاز و تا اردبیشهت ماه سال آینده ادامه دارد.
موسوی‌پور تصریح کرد: قرآن، شعر، سرود، نقاشی، کاردستی، مهارت‌های علوم، ریاضی و اجتماعی دوره‌های آموزشی مهد را تشکیل می‌دهند، اتاق بازی، ورزش و پذیرایی صبحانه از دیگر امکانات فراهم شده برای کودکان است.
مدیر مهد و پیش دبستانی مجتمع فرهنگی تبلیغی نور در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها می‌توانند به بلوار شاهد مجتمع فرهنگی تبلیغی نور مراجعه کنند.
تقدیر مدیر مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر از مدیرکل تبلیغات اسلامی قم
مدیر مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان قم از حجت‌الاسلام اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان تقدیر کرد.
در لوح تقدیر حمیدرضا محمدی خطاب به حجت‌الاسلام اسکندری آمده است: راز و رمز پویای هنر و کشف معانی بدیع و تجلی جلوه‌های شهودی معرفت کیمیایی است که هنر به برکت سیما و سیره نورانی نبی اکرم(ص) انسان در بند خاک را به معراج حضور می‌خواند.
و چه خرم هنری که از چشمه معارف سیراب شود و چه زیبا هنری که قبای پرنیانش به عطر و بوی گلستان محمدی معطر شود و چه معماری باشکوهی، بنایی که سنگ هویت و فرهنگ آن ریشه در مدینةالنبی بیابد و امروز کاخ آباد هنر به سروش معنوی و مفهوم پیام او بیش از پیش محتاج است، باشد که اهل هنر به پاسداشت آن کانون رحمت و وحدت، سراپرده دار نقشی از رهپویی صراط او باشند.
مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد قم با اهدای این لوح، مراتب سپاس خود را از مشارکت و همدلی شما با دانشجویان این مرکز جهت برگزاری درس کاربینی و بازدید از محیط کار آن سازمان فرهنگی و هنری اعلام می‌دارد./907/پ203/ی
ارسال نظرات