۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۸۱۷۴۴
با آغاز به کار تیم تازه نفس اقتصادی دولت؛

رمقی برای تحریم های غرب نمانده است

خبرگزاری رسا ـ فعالیت بی وقفه بخش خصوصی ایران در حالی است که غرب با تبلیغات فراوان ادعا کرده بود تحریم ها علیه ایران، کمر اقتصاد را شکسته است.
پالايشگاه نفت ايران

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای روسیه در خبری از بی ثمر بودن تحریم ها علیه ایران خبر داد و گفت: شرکت های خصوصی ایرانی فعال در زمینه تاسیس پالایشگاه نفت، در آفریقا و داخل ایران، بیست پالایشگاه کوچک خواهند زد.


به گزارش این خبرگزاری؛ قرار داد ساخت 9 پالایشگاه در ایران و یازده پالایشگاه در آفریقا و آسیا به امضا رسیده است. پالایشگاه پیشنهادی شرکت های ایران، توان پالایش دو تا بیست هزار بشکه نفت در شبانه روز را خواهند داشت. ساخت هر پالایشگاه 40 میلیون دلار هزینه دربرخواهد داشت.


این نوع فعالیت های بی وقفه بخش خصوصی ایران در حالی است که غرب با تبلیغات فراوان، ادعا کرده تحریم های بی نظیری که علیه صنعت نفت و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعمال نموده، باعث شکسته شدن کمر اقتصاد و از بین رفتن فعالیت های بخش خصوصی اقتصاد ایران شده است.


ادعایی که با روی کار آمدن تیم تازه نفس اقتصادی دولت، کار را برای به نتیجه رسیدن تحریم های غرب علیه ایران ناممکن کرده است.
/1421/1409/ح

ارسال نظرات