۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۸۱۹۴۹
حجت الاسلام والمسلمین نعیم‌آبادی:

دولت یازدهم خدمات دولت گذشته را نفی نکند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: هفته دولت فرصتی برای معرفی خدمات همه دولت‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و مجالی برای بیان نقش این دولت‌ها در راه پیشرفت ایران سربلند، زیبا و قدرتمند است.
آيت الله نعيم آبادي امام جمعه بندر عباس

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار رسا در دامغان اظهار داشت: همه باید تلاش کنند با پرهیز از بزرگ نمایی یا نفی خدمات همه دولتهای قبلی دستاوردهای بسیار نظام اسلامی را به مردم و رسانه های داخلی و خارجی معرفی کنند. این مطلب مهمترین مسؤولیت و ویژگی هفته دولت است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: در حالی که دشمنان با تمام توان و استفاده از رسانه های پر رنگ و لعاب خود سعی می نمایند تصویر ایران اسلامی را در چشم و ذهن جهانیان مخدوش کنند، باید فرصت از هفته دولت در مسیر مقابله با این هجمه و روشن کردن حقایق غرور آفرین ایران اسلامی استفاده کرد.

 

امام جمعه بندر عباس از مسئولان سیاست خارجی کشور خواست توان بیشتری را در معرفی پیشرفتهای کشور در حوزه های مختلف صرف کنند و تأکید کرد: دولتهای مختلف از دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و پس از آن تا به امروز همگی خدمات شایانی را ارائه کردند و هر یک نقش به سزایی در تبدیل این کشور به قدرت های برتر منطقه و نظامی مستقل و تأثیر گذار در سطح جهان داشته اند.

 

آیت الله نعیم آبادی بزرگ نمایی را آفت گزارش دادن مسؤولان به مردم و موجب سلب اعتماد آنها نسبت به نظام دانست و افزود: در عین حال نباید مسؤولان در هر رده ای برای توضیح تلاش های خود کارهای دیگران را نفی کنند. باید بدانیم هر چه انجام داده ایم ذره ای در مقابل لیاقت این ملت وارسته بوده که در زیر سایه اسلام و ولایت فقیه محقق شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از دولت یازدهم خواست اولویت های کشور را به شکل روشن شناسایی و مشخص کند و با بهره گیری از نظرات اندیشمندان هر منطقه و استان درآمد و بودجه کشور را به ترتیب اولویت نیازها در بخشها و مناطق مختلف هزینه نماید./977/ت302/ع

ارسال نظرات