۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۸۱۹۶۴
نماینده مردم شبستر:

رفع مشکلات اقتصادی کشور امری زمان‌بر است

خبرگزاری رسا ـ علیلو با بیان این‌که رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیازمند زمان است، گفت: برای قضاوت از عملکرد دولت بسیار زود است.
مجلس

 علی علیلو، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با تأکید بر این‌که تمام عزم مجلس و دولت به رفع مشکلات اقتصادی معطوف شده است، اظهار داشت: تعامل نمایندگان با دولت یازدهم در جلسات رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی کاملا مشخص و عیان بود.


وی با اشاره به این‌که رای اعتماد مجلس به 15 وزیر پیشنهادی به ویژه وزرای اقتصادی نشان از حساسیت وکلای ملت نسبت به مسائل اقتصادی کشور بوده است، گفت: عدم دریافت رأی اعتماد از سوی سه وزیر نشان از این حقیقت مهم است که مجلس نسبت به مسائل فرهنگی، ورزشی و رویکرد وزرا نسبت به ولایت فقیه و نظام اسلامی حساسیت ویژه ای دارد.


علیلو در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیازمند زمان است، گفت: برای قضاوت از عملکرد دولت بسیار زود است، چراکه تا زمان نتیجه‌بخش بودن برخی اقدامات نیازمند فرصت های میان مدت و بلند مدت هستیم تا شاهد بازخوردی مطلوب باشیم.


نماینده مردم شبستر در مجلس با اشاره به این‌که ملت منتظر تحولات اعلام شده رییس جمهور منتخب در دوران تبلیغات قبل از انتخابات هستند، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس نیز به نوبه خود و بر اساس تکلیفی که رهبری و قانون اساسی معین کرده اند، آمادگی برای مصوبات دو فوریتی برای رفع تنگناهای اقتصادی را دارند.


وی با بیان این‌که انتخاب افرادی به عنوان وزیر وظیفه را از عهده دیگر نخبگان برای یاری به دولت کم نمی کند، افزود: مجلس در راستای رفع مشکلات اقتصادی کشور و افزایش سطح معیشت مردم آمادگی دارد موانع موجود را از میان بردارد و روان سازی اقتصاد کشور در کوتاه مدت را تحقق بخشد./935/ت303/ج

ارسال نظرات