۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۰
کد خبر: ۱۸۲۰۱۹
حداد عادل در کاشان:

با اقتصاد مقاومتی داغ تسلیم شدن را به دل دشمن خواهیم گذاشت

خبرگزاری ‌رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، پشتیبانی از ولایت فقیه و قرارگرفتن در خط رهبری را پیام شهدا دانست و گفت: امروز همه باید پشتیبان ولایت فقیه و برای حفظ وحدت باید مطیع رهبری باشیم که پرچمدار امام راحل است.
حداد عادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌رسا در کاشان، غلامعلی حداد عادل، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سه شنبه شب در آیین گرامیداشت سیزدهمین  یادواره 160 شهید پایگاه بسیج شهید رجایی از حوزه امام حسین (ع) سپاه کاشان، در سالن ورزشی شهدای بنیاد شهید گفت: ما برای حفظ امانتی که از شهدای خود تحویل گرفتیم، با وحدت خود پای نظام ایستادیم و دست از ولایت نمی‌کشیم و سختی ها را تحمل  می کنیم و تسلیم نخواهیم شد.

 

اقتصاد مقاومتی و مقاومت اقتصادی داغی است بر دل دشمن

وی افزود: آمریکا وقتی نتوانست در جبهه ها بر اراده ملت ایران غلبه کند و وقتی نتوانست با جریانهای سیاسی به ایران ضربه بزند و بعد از آن وقتی نتوانست با کودتاهای رنگین و ننگینی مانند فتنه 88  خدشه ای به کشور وارد کند، با اعمال تحریم های اقتصادی به دنبال تسلیم کردن ملت ایران است، اما ملت قهرمان ایران همنوا با شهدا و شعار هیهات من الذلة امام حسین(ع)، در برابر دشمن ایستاده است.

 

مشاور مقام معظم رهبری تأکید کرد: ما با استفاده از اقتصاد مقاومتی و مقاومت اقتصادی و با صبر و تحمل و شکیبایی، داغ آرزوی تسلیم شدن ملت ایران را بر دل دشمن خواهیم گذاشت و کاری خواهیم کرد که دشمن آرزوی شکست ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی را به گور ببرد.

 

حداد عادل در ادامه یادآور شد: مردم ایران اسلامی امروز بعد از 25 سال از پایان جنگ تحمیلی، در تمامی شهرها و در هر محله و کوی و برزن، آن با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خود، با پیوندی که با شهدا و امام شهدا بسته است و با تجدید عهد و پیمان با رهبر انقلاب، هرگز اجازه نخواهد داد بیگانگان در کشور ایران اسلامی دخالتی داشته باشند. 

 

عشق به شهدا موتور حرکت جامعه اسلامی

وی عشق به شهدا را برای ملت ایران اسلامی یک موتور متحرک  دانست و گفت: استقلال و آزادی، امنیت  و پیشرفت های علمی و صنعتی که ایران اسلامی را چشم و چراغ دنیا کرده است به واسطه رشادت ها و ایثارگری شهدا و فررزندان  ایثارگر ایران اسلامی است.

 

حدادعادل با بیان این که شهدا در دنیای ظلمانی  امروز مانند ستارگانی درخشان می درخشند و راه به ما گمراهان سرگردان نشان می دهند، گفت: شهدا با زبان خاموش، اما بهتر از هر معلمی گویایی درس ایمان به خدای نادیده و درس ایمان به لقاء الله، درس فداکاری و اخلاص و درس ولایت مداری می دهند را به ما آموزش می دهند.

 

مشاور مقام معظم رهبری، یادواره شهدا را مدرسه و مکتب و آموزشگاه بزرگی برای ما دانست و یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و عاشورای حسینی مجالس حسینی و یادواره شهدا در سراسرایران اسلامی و در همه ایام سال برگزار می شود./939/پ202/ج

ارسال نظرات