۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۸۲۱۱۴
امام جمعه تبریز:

بی‌مبالاتی برخی کارمندان دولت زحمات نظام را هدر می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری با بیان این‌که جلب رضایت و اعتماد مردم بزرگ‌ترین رسالت مسؤولان نظام است، گفت: مبادا خدمت صادقانه کارمندان دولت با بی مبالاتی برخی به هدر رود.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار مسؤولان و مدیران کل استان به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: ویژگی شخصیتی و مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر باید الگویی برای دولتمردان قرار گیرد.


وی تواضع، ساده زیستی، مدیریت انقلابی و جهادی، ولایتمداری، مردم‌داری و پرکاری را از ویژگی های بارز شهدای دولت دانست و خاطرنشان کرد: رمز ماندگاری و محبوبیت دولت شهید رجایی نیز همین ویژگی ها بوده است، چراکه شهید رجایی هیچگاه منافع جناحی، گروهی و شخصی را به مصالح ملت ترجیح نداد.


نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که شهیدان رجایی و باهنر معتقد به هیچ حزب و جناحی نبودند، خاطرنشان کرد: از دیدگاه آن شهدای گرانقدر جبهه ولایت فقیه عالی‌ترین سنگر برای مقابله توطئه های دشمنان نظام است، از این رو مسؤولان نظام باید بیش از پیش راه و روش شهیدان رجایی و باهنر را مورد توجه قرار دهند.


آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که جلب رضایت و اعتماد مردم بزرگترین رسالت مسؤولان نظام است، اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، مسؤولان باید بدانند که حمایت و اعتماد مردمی بزرگترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی است، نباید با برخی اظهارنظرها و اقدامات نابخردانه سلب اعتماد صورت گیرد.


وی با بیان این‌که رعایت حجاب در محیط اداری، تکریم ارباب رجوع و خدمت صادقانه مهم‌ترین وظیفه کارکنان دولت است، تصریح کرد: مبادا شاهد بدحجابی در محیط اداری باشیم، مبادا موجبات نارضایتی مردم در ادارات فراهم شود، گاه مشاهده می شود خدمت صادقانه کارمندان دولت با بی مبالاتی برخی به نظام به هدر می رود.


امام جمعه تبریز با قدردانی از خدمات بی شائبه، دلسوزانه و شبانه روزی مسؤولان، گفت: اگر خدمت به مردم به نیت خالصانه و با هدف قرب الی الله باشد، نوعی عبادت محسوب می شود باشند، در حقیقت اگر مسؤولان بتوانند سطح رضایتمندی مردم را ارتقا بخشند، پایه های نظام اسلامی را استحکام بخشیده اند.


همچنین احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، حماسه سیاسی 24 خرداد را مایه آرامش و افتخار کشور دانست و اظهار داشت: خدمات هشت ساله دولت های نهم و دهم در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است./935/پ202/س

ارسال نظرات