۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۸۲۱۱۵
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

سپاه اجازه هیچ تحرکی به دشمن نخواهد داد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نیروهای سپاه حضور موثری در مرزهای کشور دارند به خصوص در منطقه شمال‌غرب کشور اجازه هیچ گونه فعالیت به معاندان نخواهند داد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، عابدین خرم، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز در جلسه ستاد برگزاری کنگره «حماسه سازان امنیت پایدار شمالغرب» افزود: اقدامات چشمگیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق مرزی شمالغرب کشور نشان دهنده موفقیت این نیرو در تأمین امنیت و آبادانی این منطقه است.

 وی اظهار کرد: نیروهای سپاه حضور مؤثری در مرزهای کشور دارند و به خصوص در منطقه شمال‌غرب اجازه هیچ گونه فعالیت به معاندان نخواهند داد.

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امنیت و آبادانی منطقه شمالغرب کشور و محرومیت زدایی اولویت کاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این منطقه عنوان کرد و افزود: در همین راستا شهریور ماه سال جاری ارومیه میزبان کنگره «حماسه سازان امنیت پایدار شمالغرب» می شود.


خرم در ادامه با اشاره به فعالیت های عمرانی و فرهنگی گسترده سپاه در روستاها و مناطق محروم مرزی استان، عنوان کرد: راهسازی در نقاط صعب العبور و رسیدگی به مشکلات مردم در کنار همدیگر توسط نیروهای سپاه و بسیج انجام می گیرد و در مسیر دفاع از مرزهای ایران اسلامی و امنیت منطقه قدم بر می دارند.


وی همچنین در خصوص جانفشانی نیروهای سپاه در سال های گذشته در مرزهای شمال‌غرب و سایر مرزهای کشور، بیان داشت: تأمین امنیت برای مردم تنها هدف سپاه پاسداران در مناطق مرزی است که در همین راستا فعالیت های گسترده و پرشوری از سوی سپاه شهدا و گردان های تابعه این سپاه در آذربایجان غربی به خصوص در شهرستان های مرزی انجام می گیرد.


رییس ستاد برگزاری همایش تجلیل از حماسه سازان امنیت پایدار شمال‌غرب در بخشی از سخنان خود خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان، گفت: همکاری برای برگزاری این مراسم می تواند زمینه ساز توجه بیشتر مردم به فعالیت های ادارات و سازمان ها بوده و خود نوعی جهاد در راه دفاع از امنیت و آبادانی کشور محسوب می شود.


وی، ادامه داد: در این همایش میهمانان استانی و کشوری و خانواده شهدای منطقه شمالغرب حضور خواهند داشت و به همین دلیل باید همکاری مناسبی از سوی سازمان های دولتی و غیردولتی به همراه نیروهای نظامی و انتظامی با سپاه پاسداران صورت گیرد تا به این ترتیب زمینه برگزاری مناسب برنامه فراهم شود.


 خرم در خصوص زمینه های همکاری نهادهای استانی برای برگزاری بهتر مراسم، اذعان داشت: انجام اقدامات فرهنگی و معرفتی در خصوص ایثار و شهادت، فضاسازی معنوی در شهرها و مسیر حرکت کاروان ها، استقرار نیروهای امدادی در مسیر حرکت خانواده شهدا، استقرار تجهیزات لازم برای استقبال از میهمانان و همچنین تهیه فضای مناسب برگزاری برنامه از مهم ترین اقداماتی است که سازمان های استانی و شهرستانی می توانند در آن ها همکاری خوبی داشته باشند.


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران عملیات منطقه شمال‌غرب نشان دهنده اهمیت شهدا در میان مردم و مسئولان است به همین دلیل باید تمام توان و نیرو را برای میزبانی این مراسم به کار گیریم.


در ادامه مسؤولان و نمایندگان دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه، به بیان دیدگاه های خود در خصوص برگزاری مراسم و نیازمندی ها در مورد همکاری در اجرای برنامه پرداختند.

 گفتنی است، جلسه ستاد برگزاری کنگره حماسه سازان امنیت پایدار شمالغرب با حضور مسؤولان کمیته ها، مدیران دستگاه ها و دست اندرکاران برگزاری این مراسم برگزار شد./936/پ202/س

 

ارسال نظرات