۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۸۲۱۵۵

صعود مقتدرانه خبرگزاری رسا به فینال مسابقات جام رسانه

خبرگزاری رسا ـ‌ دیدارهای مرحله نیمه نهایی نخستین دوره مسابقات فوتسال جام رسانه قم، با صعود مقتدرانه تیم های خبرگزاری رسا و روزنامه ابتکار به فینال این بازیها برگزار شد.
تيم فوتسال خبرگزاري رسا ديدار تيم هاي خبرگزاري رسا و افق حوزه در نيمه نهايي جام رسانه ديدار تيم هاي خبرگزاري رسا و افق حوزه در نيمه نهايي جام رسانه ديدار تيم هاي خبرگزاري رسا و افق حوزه در نيمه نهايي جام رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرحله نیمه نهایی نخستین دوره مسابقات فوتسال جام رسانه قم، عصر روز گذشته برگزار شد که طی آن تیم های خبرگزاری رسا و روزنامه ابتکار با شکست حریفان خود به بازی پایانی راه یافتند.

 

در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی که در سالن ورزشی بانک ملی برگزار شد، تیم فوتسال خبرگزاری رسا در یک بازی برتر موفق شد تیم افق حوزه را با نتیجه پرگل شش بر یک شکست دهد و عنوان نخستین صعود کننده به فینال بازی ها را به نام خود ثبت کند.

 

در این بازی ابتدا این تیم افق حوزه بود که به گل دست یافت، اما بازیکنان تیم خبرگزاری رسا در ادامه برتری خود را بر حریف تحمیل کردند و موفق شدند شش بار دروازه حریف را باز کنند.

 

بر اساس این گزارش، در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی نیز روزنامه ابتکار موفق شد با نتیجه پنج بر صفر خبرگزاری فارس را شکست دهد و به بازی نهایی راه یابد.

 

تیم فوتسال خبرگزاری رسا با 21 گل زده و تنها دو گل خورده به عنوان برترین تیم از جهت آماری و کسب امتیاز به بازی نهایی نخستین دوره مسابقات فوتسال جام رسانه راه یافت.

 

تیم خبرگزاری رسا در مرحله گروهی مسابقات ابتدا تیم ایرنا را با زدن هفت گل شکست داد و در دیگر بازی این گروه نیز موفق شد با زدن هشت گل به ابتکار و تنها دریافت یک گل و کسب شش امتیاز کامل به عنوان تیم نخست گروه به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

 

طبق برنامه ریزی انجام شده، بازی فینال نخستین دوره مسابقات جام رسانه استان قم روز سه شنبه هفته آینده دوازدهم شهریورماه با حضور مسؤولان قم در سالن ورزشی بانک ملی بین تیم های رسا و ابتکار برگزار می شود./924/پ202/ج

ارسال نظرات