۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۸۲۲۶۰
حجت‌الاسلام ابوترابی فرد:

رویارویی دنیای اسلام با نظام سلطه به برکت ایستادگی رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی رهبر معظم انقلاب اسلامی را نماد اقتدار، صلابت، استقامت و ایستادگی در کنار حق و رویارویی باطل در طول نیم قرن گذشته دانست و گفت: امروز دنیای اسلام به برکت این اقتدار، ایستادگی و ثبات قدم با اقتدار رویاروی نظام سلطه ایستاده است.
يادمان شهداي شهريورماه در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه پنج شنبه هفتم شهریورماه در مراسم یادمان شهدای شهریورماه که به‌همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در مهدیه تهران برگزار شد، تقوا را ثمره شجره طیبه ایمان دانست و گفت: اگر انسان در مسیر ایمان حرکت و خود را به مراتب عالی از ایمان آراسته کرد، به‌تدریج به مراتب بلند از تقوا آراسته می‌شود تا این‌که به قله‌های کمالی می‌رسد که هدف از آفرینش است.

وی با تأکید بر این‌که جامعه اسلامی باید به قول سدید آراسته باشد، افزود: مدیران و مسؤولان در نظام اسلامی باید هر کلامی را که ایراد می‌کنند و هر تصمیمی که می‌گیرند، از استحکام علمی، اتقان منطقی، ادبیات صحیح و منطبق بر اخلاق برخوردار باشد تا قول سدید باشد.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد ابراز داشت: شجره طیبه قول سدید میوه شیرین عمل صالح را در پی دارد که نخستین قدم در رسیدن به مراتب معرفت‌الله است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایمان وعمل صالح، داشتن کارنامه روشن بدون کوچک‌ترین انحراف و ثبات قدم شهید رجایی در برابر دژخیمان رژیم شاهنشاهی به‌دلیل عمل صالحی است که ثمره قول سدید است.

وی همچنین منزلت اندیشه و تفکر اثرگذار عالم برجسته و فرهیخته، حجت‌الاسلام والمسلمین باهنر در دو مقطع حساس دوران مبارزه با طاغوت و سپس پیروزی انقلاب اسلامی را به‌دلیل قول سدید دانست.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد به برخی فضایل حجت‌الاسلام شهید سیدعلی اندرزگو، شهید سید اسدالله لاجوردی و شهید حاج مهدی عراقی اشاره کرد و ابراز داشت: ترس در زندگی این رادمردان هیچ راهی نداشت که دستاورد قول سدید و ایمان به خدا است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، رهبر معظم انقلاب را نماد این اقتدار، صلابت، استقامت و ایستادگی در کنار حق و رویارویی باطل در طول نیم قرن گذشته دانست و تصریح کرد: دنیای اسلام امروز به برکت این اقتدار، ایستادگی و ثبات قدم با اقتدار رویاروی نظام سلطه ایستاده است.

وی در بیان پیام سیاسی اجتماعی آیاتی از قرآن کریم، بیان داشت: اگر مسؤولان تصمیمات نادرستی گرفتند که در عرصه مدیریت کشور آنها را با چالش‌هایی در عرصه فرهنگ، اقتصاد و سیاست روبرو کرد، گفتار خود را گفتار حق قرار بدهند و سخن خود را سخن مبتنی بر مبانی علمی بنمایند که در سایه سخن و گفتار صحیح، خداوند عمل آنها را اصلاح و آسیب‌های گذشته را جبران می‌کند./956/پ202/ص

ارسال نظرات