۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۸۲۲۷۵
استاندار لرستان:

رسانه ها حضوری آگاهانه در اجلاس سراسری نماز داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ استاندار لرستان با اشاره به نقش رسانه ها در برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز، گفت: رسانه ها در حوزه اطلاع رسانی این اجلاس نقشی تاثیرگزار دارند.
حبيب الله دهمرده ، استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حبیب الله دهمرده، استاندار لرستان، شامگاه پنجشنبه، هفتم شهریورماه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به محورهای اجلاس سراسری نماز از جمله «نماز و سبک زندگی»، «نماز و سلامت اقتصادی»، «سبک زندگی و اقتصاد سالم»، «نماز و کاهش آسیبهای اقتصادی» و آزاد بیان داشت: اطلاع رسانی و تبلیغ در قالب حرکتی هدفمند و فراگیر همواره نقش مؤثری در اجرای موفق و اثربخش فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی دارد.

دهمرده تصریح کرد: رسانه های خبری از صدا و سیما تا خبرگزاری ها باید با موضع گیری آگاهانه در اجلاس سراسری نماز ورود پیدا کرده و با پیگیری مستمر مباحث را دنبال کرده و بر خروجی و نتیجه اجلاس تمرکز کنند.

وی با اشاره به میزبانی لرستان در این اجلاس ابراز داشت: میزبانی این اجلاس برای مردم لرستان یک موهبت الهی است و موجب سربلندی استان در عرصه فعالیت های فرهنگی، مذهبی نیز می شود.

استاندار لرستان با اشاره به برکات نماز ابراز داشت: آثار نماز تنها در فضای شخصیتی بروز نمی‌کند، بلکه سبب معنویت اجتماع و جلوگیری از بزهکاری در جامعه می‌شود.

دهمرده بیان داشت: روابط عمومی دستگاهها و نهادهای اجرایی با توجه به حیطه مسؤولیت و طیف وسیع مخاطبان خود، فضای مناسبی را برای انجام فعالیت های اطلاع رسانی و تبلیغی در افکار عمومی و آگاهی بخشی به آحاد جامعه در اختیار دارند./9451/پ203/غ

ارسال نظرات