۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۸۲۲۹۸
خطیب جمعه کرمان:

حفظ امنیت اسرائیل غاصب هدف از حمله به سوریه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کرمان با تأکید بر این که اگر آتش جنگ از سوی آمریکایی‌ها افروخته شود، گفت: خاموش کردن این آتش به دست آمریکایی‌ها نخواهد بود و اسرائیل بیشترین ضرر را خواهد کرد.
حجت الاسلام عرب پور امام جمعه موقت کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب پور، امام جمعه موقت کرمان، در خطبه‏های امروز نماز جمعه این شهر که در مصلای امام علی(ع) این شهر برگزار شد، تصریح کرد: فتنه هایی که در کشورهای اسلامی به وقوع می پیوندد همه با هدف حفظ امنیت اسرائیل غاصب صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: ایستادگی مردم و ارتش سوریه سبب شده تا تروریست‏ها نتوانند کاری از پیش ببرند.

 

خطیب جمعه کرمان افزود: اگر آمریکایی‏ها آتش جنگ را برافروزند به یقین خاموشی آن به دست آنها نخواهد بود و پایان این جنگ نامعلوم خواهد بود.

 

وی همچنین اظهار داشت: در جنگ احتمالی اسرائیل بیشترین ضرر را خواهد کرد و برنده واقعی این جنگ افروزی به یقین کشورهای غربی نخواهند بود.

 

حجت الاسلام عرب پور گفت: سران کشورهای اسلامی باید دست از دامن زدن به فتنه‏ها بردارند و از خواب غفلت بیدار شوند.

 

وی با بیان این که ایران یکی از قربانیان تروریست است، ابراز داشت: کشورهای غربی با بهانه مبارزه با تروریست گروه‏های منحرف کشورها را مسلح می کنند و آزادگان عالم را به تروریست بودن محکوم می‏کنند.

 

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: خدمات دولت‏های نهم و دهم غیر قابل انکار بوده و بسیار راهگشا بوده‏ است.

 

وی ابراز داشت: دولت یازدهم باید در تأمین رفاه زندگی مردم کوشش کند و همه باید برای کمک به دولتمردان همکاری لازم را داشته باشند.

 

حجت السلام عرب پور با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: هر چند بعد علمی امام صادق(ع) اهمیت بسیاری دارد، اما نباید نسبت به بعد سیاسی شخصیت حضرت صادق(ع) بی توجه بود.

 

وی با تأکید بر این که امام صادق(ع) در مقابله با ظالمان کوچک ترین نرمشی از خود نشان نمی‏دادند، گفت: حضرت صادق(ع) با حمایت‏های خود از افراد آزادی خواه نقش مهمی در احیای فرهنگ مقاومت داشته‏اند./9702/پ202/س

ارسال نظرات