۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۸۲۳۶۸
آیت الله شبستری با اشاره به عواقب حمله نظامی به سوریه:

سوریه به گورستان آمریکا و صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تأکید بر این که حمله آمریکا به سوریه به ضرر آنها و صهیونیست ها خواهد بود، گفت: آنها با این کار گورستانی برای خود درست می کنند و در سوریه دفن خواهند شد.
آيت الله شبستري  آيت الله مجتهدي شبستري

آیت الله محسین شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با بیان این که حمله آمریکا به سوریه آنها را متضرر خواهد کرد، اظهار داشت: آمریکایی ها و صهیونیست ها با این کار گورستانی برای خود درست خواهند کرد و در آنجا دفن خواهند شد.

وی افزود: مسلما همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند این حمله افزون بر تبعاتی که برای آمریکا دارد فاجعه ای برای منظقه ما نیز به حساب می آید بنابراین اگر سوریه مورد تجاوز قرار بگیرد علاقه مندان به آن از جمله روسیه، چین و ایران ساکت نخواهند نشست و عکس العمل نشان خواهند داد.

امام جمعه تبریز همه تلاش آمریکا در منطقه را معطوف به احیای اسرائیل دانست و گفت: تجاوز احتمالی آمریکا به خاطر حفظ اسرائیل است زیرا سوریه خط مقدم جبهه مقاومت است که مقابل صهیونیست ها ایستاده است.

آیت الله شبستری ادامه داد: اسرائیل در تیررس بسیاری از کشورهایی است که با حضور آن در منطقه مخالف اند؛ اگر حمله به سوریه آغاز شود مسلما اسرائیل مورد تهدید همه انقلابیون منطقه قرار می گیرد.

وی درباره موضع گیری ایران در این زمینه، گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب و وزارت امورخارجه کشور اعلام کردند این تجاورز قابل قبول نیست و مردم نیز همصدا با مسؤولان در نماز جمعه روز گذشته سراسر کشور این اقدام را محکوم کردند./928/ت302/ج

ارسال نظرات