۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۸۲۳۷۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خواستار شد؛

یکپارچه سازی شبکه های تبلیغی جهت جلوگیری از موازی کاری نهادهای فرهنگی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یکپارچه سازی و پرهیز از موازکاری را مهم ترین نیاز کنونی شبکه تبلیغ دینی و فرهنگی خراسان جنوبی دانست.
سازمان تبليغات اسلامي

حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند با بیان این که بیشتر نهادهای فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات، اوقاف، حوزه‎های هنری، ارشاد و دفتر امام جمعه متولی اجرای برنامه های فرهنگی و دینی در استان هستند، گفت: نبود اتاق و یا مصوبه برای هماهنگی این نهادها موجب اتلاف بودجه فرهنگی استان و ناقص ماندن بسیاری از فعالیت های فرهنگی می شود.

حجت الاسلام لطفیان افزود: به سبب ناهماهنگی میان نهادهای گوناگون فرهنگی گاهی چند نهاد یک برنامه فرهنگی را به صورت همزمان و بر روی یک جامعه هدف اجرا می کنند که این موضوع افزون بر سردرگمی عموم مردم سبب هدر رفت هزینه می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که ایجاد یک اتاق فکر و یکپارچه سازی برنامه های فرهنگی مهم ترین نیاز استان است، گفت: جمع آوری بودجه در یک محل و اجرای آن در یک طرح فرهنگی به یقین نتیجه بهتری خواهد داشت.

حجت الاسلام لطفیان ادامه داد: هماهنگی نهادهای گوناگون در اجرای برنامه های شبکه تبلیغ فرهنگی، فرآیند انتقال فرهنگی را در جامعه سرعت می بخشد و با استفاده از این روش به راحتی می توانیم فرهنگ اسلامی و ایرانی را جایگزین کنیم.

 وی یادآورشد: سازمان تبلیغات‎اسلامی در راستای تحقق این مسأله پیشنهاد تشکیل اتاق فکری به میزبانی اداره تبلیغات را به سایر نهادهای فرهنگی استان داده است./968/ت303/غ

ارسال نظرات