۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۸۲۵۷۲
مدیرعامل بنیاد مهدویت خوزستان مطرح کرد؛

دیدگاه بهائیت به مهدویت دیدگاهی افراطی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان با ابراز تأسف در زمینه نبود توان علمی در مناطق محروم تأکید کرد: فرقه های نوظهور به ویژه بهائیت در مناطقی فعالیت می کنند که علمیتی در آن منطقه حاکم نباشد.
سيد احمد پور فرجي، مدير عامل بنياد فرهنگي حضرت موعود (عج) خوزستان

سید احمد پور فرجی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به عرفان های نوظهور و گسترش آن ها در مناطق محروم اظهار داشت: متأسفانه نداشتن توان علمی سبب هجوم فرقه های گمراه به مناطق محروم می شود.

پورفرجی به دیدگاه بهائیت پیرامون مسأل مهدویت اشاره کرد و افزود: دیدگاه بهائیت به غیبت و ظهور حضرت ولی عصر(عج) نگاهی افراطی و خارج از اعتقادات راسخ اسلامی است.

بازی با احادیث مهدوی از سوی بهائیان

وی در ادامه تصریح کرد: بهائیان که با توجیهات بی پایه و اساس خود، آیات قرآن و روایات معصومین را درباره خاتمیت نبی مکرم اسلام (ص) تأویل کرده اند در مورد امام زمان نیز به همین روش متمسک شده و عقیده خود را بیان می کنند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان با اشاره به اعتقادات افراطی بهائیان اظهار داشت: اعتقاد اهل بها این است که موعود اسلام ظاهر شده و بشارت الهی تحقق یافته، علی محمد شیرازی معروف به باب ظهور مهدی موعود بودند و میرزا حسینعلی نوری معروف به بهاء الله نزول عیسی و قیام روح الله است.

پورفرجی خاطرنشان کرد: بهائیان برای این که اعتقادات خویش را موافق با اسلام جلوه دهند جهت گیری گوناگون نسبت به روایاتی که در باب مهدی(عج) را دارند.

بهائیت و یهود

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان در ادامه با بیان این که بهائیان می خواهند مردم را از امام زمان(عج) جدا کنند، تأکید کرد: فرقه بهائیت از سوی استعمار انگلیس و با تفکر یهودی در کشور ایران تشکیل که متأسفانه امروز شاهد گسترش و فعالیت های گسترده این فرقه در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم هستیم.

پورفرجی امام زمان(عج) را رحمت بزرگ برای جهانیان عنوان کرد و افزود: بهائیت می‌خواهند شخصیتی از امام عصر(عج) بسازند که خون و کشتار مهم ترین اصل حکومت وی خواهد بود.

وی تأکید کرد: اخلاق نبوی و علوی، علم، توانایی، شجاعت و رحمت پیامبر گرامی اسلام محمد مصطفی(ص) در شخصیت حضرت ولی عصر(ع) نهفته است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان در ادامه سخنانش با بیان این که ادیان الهی و غیر الهی منتظر منجی عالم بشریت است، خاطرنشان کرد: شخصیت امام زمان سرشار از محبت و مهربانی است؛ چرا که وی فرزند سرآمد بندگان خداوند متعال است.

پورفرجی شناخت امام زمان(عج) را نیازمند شناخت خاندان این امام بزرگوار دانست و ابراز داشت: زمانی که شخصیت حقیقی حضرت مهدی(عج) شناحته شود به یقین طرح‌ها و توطئه‌های علیه تفکر مهدوی نمایان و خنثی می شود.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی و انگیزه دادن به جوانان به ویژه علاقه مندان در زمینه مهدویت سبب کاهش و از بین رفتن شبهات در این عرصه می شود./9458/ت302/س

 

ارسال نظرات