۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۸۲۶۱۰
فرمانده سپاه قائم آل محمد:

رد پای آمریکا و اسرائیل در هر جنایت بین المللی مشهود است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امروز در هر نقطه از دنیا که بوی جنایت می آید، رد پای آمریکا و اسرائیل غاصب دیده می شود و مردم جهان از دروغ گویی سردمداران نظام سلطه به ستوه آمده اند.
سردار استاد حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، در آیینی با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، امام جمعه، فرماندار، مسؤولان نظامی و انتظامی، رؤسای ادارات و مدیران دستگاه های دولتی شهرستان دامغان که امروز در حسینیه شهدای سپاه این شهر برگزار شد، سید محمدرضا حسینی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه دامغان معرفی و از خدمات سید حسن مرتضوی در این جایگاه قدردانی شد.

 

استاد حسینی در ادامه با قدردانی از زحمات سید حسن مرتضوی در مسؤولیت فرماندهی سپاه ناحیه دامغان و 30 سال خدمت او در لباس پاسداری و نائل آمدن به درجه جانبازی، تأکید کرد: سپاه پاسداران همواره پرورش دهنده نیروهای متعهد و کارامدی بوده که بتوانند جانشین نیروهای مخلص و با تجربه شوند. حال آن که بازنشستگی پایان راه پاسداری نیست بلکه آغاز مسیری تازه در راه خدمت به ملت و نظام اسلامی است.

 

فرمانده سپاه استان سمنان اضافه کرد: نظام سلطه امروز برای حفظ منافع خود در جهان دست به هر کاری می زند یک روز در مصر با کودتای نظامی 6هزار نفر را می کشد و هیچ کس در دنیا حتی نام یکی از آنها را نمی شنود و روزی هم در ایران زنی را به دست عوامل خود می کشد و از نام و تصویر او را ماه ها به عنوان نقض حقوق بشر در کشور ما سوء استفاده می کند.

 

وی بهانه جویی های دولت های غربی راجع به اتهام دروغ استفاده از سلاح شیمیایی از سوی دولت سوریه را دسیسه ای مضحک نامید و خاطرنشان کرد: کسی از یاد نبرده که صدام جنایتکار با سلاح های شیمیایی که همین دولت های غربی و استکباری در اختیارش قرار داده بودند قریب  به 100هزار نفر از مردم کشورش و بسیاری از جوانان ما را به شهادت رساند، آن روز این آقایان کجا بودند تا از حقوق بشر دفاع کنند.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این برنامه با اشاره به موضوع سوریه و تهدیدات و فشارهای آمریکا و متحدانش برای حمله نظامی به این کشور اظهار داشت: نظام سلطه غده سرطانی و فرزند نامشروع خود در منطقه خاورمیانه را در خطر می داند و به دنبال آن است که کاری برای او انجام دهد و این بار هدف خود را خاکریز اول مقاومت در منطقه قرار داده است.

 

گفتنی است، ارائه گزارش و تقدیر و تشکر از فرمانده سابق سپاه ناحیه دامغان و قرائت حکم انتصاب فرمانده جدید این ناحیه و قدردانی مرتضی علی آبادی، فرماندار دامغان از زحمات سید حسن مرتضوی در ایجاد شرایطی نو و تعامل کامل با دیگر نهادهای شهرستان از دیگر بخش‌های این آیین بود./977/پ202/س

ارسال نظرات