۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۸۲۶۷۶
با حضور آیت الله شبستری؛

تمبر 21 هزار شهید کارمند کشور رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با برگزاری یادواره 21 هزار شهید کارمند کشور در تبریز، تمبر یادبود این همایش از سوی آیت الله مجتهدشبستری و فرمانده سپاه عاشورا رونمایی شد.
يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، یادواره 21 هزار شهید کارمند کشور، امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری، ائمه جمعه، خانواده های شهدا و مردم شهیدپرور تبریز در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار و از تمبر یادبود این همایش رونمایی شد.


علی تقوی، رییس سازمان بسیج کارمندی کشور در سخنانی با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: همه باید با درک صحیح، بصیرت و آگاهی نسبت به سیره ائمه (ع) از رفتارهای این بزرگواران در زندگی الگوگیری کنند تا به سعادت دنیا و آخرت برسند.


وی با بیان این‌که شهدا با درک صحیح از معارف اهل بیت و ولایت توانستند به سعادت دنیا و آخرت نائل شوند، تصریح کرد: حرکت مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی در طول 34 سال گذشته و امنیت موجود در کشور به واسطه برکات وجودی ولایت فقیه و رهبری دینی در کشور است.


تقوی با اشاره به این‌که وضیت قریب به اتفاق شهدای گرانقدر حضور در جبهه ولایت و تبعیت از فرمان امام و رهبری بوده است، گفت: حقیقت امر آنست؛ تا زمانی که مردم پشتیبان ولایت‌فقیه هستند، نظام و انقلاب اسلامی ایران حفظ خواهد شد و مانند دیگر انقلاب‌های منطقه‌ای به بیراهه نخواهد رفت.


رییس سازمان بسیج کارمندی کشور در بخش دیگری از سخنان خود روحیه ایثار، بسیج و شهادت‌طلبی لازمه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: آرمان و هدف 21 هزار شهید کارمند دوران انقلاب و دفاع مقدس امروز از سوی کارمندان ادارات و سازمان های مختلف حفاظت شده و ادامه دارد.


همچنین علی‌اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در سخنانی با بیان این که تفکر بسیجی از مکتب حیات بخش عاشورا و سید الشهدا(ع) نشات گرفته است، اظهار داشت: راه‌حل تمام مشکلات در ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی است، اگر امروز با مشکلات اقتصادی رو به رو هستیم، باید راه‌حل‌ها در تفکر بسیجی جستجو کرد.


وی ولایت‌مداری، وحدت و بصیرت را سه مسأله مهم در حل مشکلات و غلبه بر توطئه های دشمنان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: رمز پیروزی وحدت کلمه با تمسک بر ولایت‌مداری و روحیه ایثار و تفکر بسیجی است، اگر تبعیت از ولایت باشد، به تبع آن بصیرت نیز حاصل خواهد شد.


پورجمشیدیان نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی ایران را بی‌بدیل و غیرقابل انکار دانست و خاطرنشان کرد: نجات و رستگاری ما اطلاعت از ولایت فقیه است، بیداری اسلامی در کشورهای منطقه‌ای به واسطه خلاء وجود رهبری و ولایت به انحراف کشیده شد و امروز شاهد درگیری داخلی در مصر هستیم./935/پ202/س

ارسال نظرات