۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۸۲۷۷۵

برگزاری دومین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ معاون واحد های آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی حوزه های علمیه آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می شود.
مسابقات ورزشي طلاب

حبیب مقدم، معاون واحد های آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه از برگزاری دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی حوزه های علمیه استان در ارومیه خبرداد  و گفت : این جشنواره با حضور طلاب ورزشکار مدارس سراسر استان در ارومیه برگزار می شود.


حجت الاسلام مقدم اظهار کرد: این جشنواره در قالب چهاررشته ی آمادگی جسمانی ، کوه نوردی ، دو میدانی و تیر اندازی برگزار می شود.


معاون واحدهای آموزشی مدارس علمیه آذربایجان غربی از همکاری بسیج طلاب و روحانیون در برگزاری این برنامه ورزشی خبر داد و عنوان کرد: این جشنواره به مدت سه روز از یازدهم تا سیزدهم مهر ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه با حضور مسؤولان استان و حوزه در سالن شماره یک تختی برگزار می شود.


حجت الاسلام مقدم با اشاره به این که برای مرحله استانی از هرمدرسه علمیه شهرستان در هررشته دو نفر معرفی شدند، خاطرنشان کرد: در مجموع نزدیک به 70 نفردر چهار رشته درقالب  هشت تیم در مرحله استانی رقابت می کنند.


وی حضور مدارس علمیه امام خمینی(ره) ارومیه ، رسول اکرم(ص) تکاب ، امام باقر(ع) شاهین دژ ،امام رضا (ع) میاندوآب ، امام صادق (ع) نقده، امام علی(ع) سلماس ، نمازی خوی و امام خمینی(ره) مهاباد در این جشنواره را اعلام کرد.


 معاون واحد های آموزشی حوزه علمیه استان  خاطرنشان کرد : برگزیدگان این رشته های ورزشی درسطح استانی به مسابقات کشوری ورزشی طلاب سراسر کشور اعزام می شوند.


وی تصریح کرد : در مرحله ی شهرستانی جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب آذربایجان غربی بیش از 200 طلبه در دو رشته شنا و  تنیس روی میز  رقابت کردند./936/پ202/س

ارسال نظرات