۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۸۲۹۰۱
حجت الاسلام قرائتی:

بودجه ای که برای موسیقی هزینه می شود بالاتر از حوزه نماز است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اقامه نماز کشور تأکید بر ضرورت ارتقای زیرساخت های مذهبی جامعه گفت: امروز وضعیت نماز در جامعه مطلوب نیست و بودجه ای که برای موسیقی هزینه می شود بالاتر از حوزه نماز است.
حجت الاسلام قرائتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز، دقایقی پیش، در مراسم آغاز به کار بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در خرم آباد گفت: امروز وضعیت نماز در سطح جامعه نسبت به گذشته خوب است، اما مطلوب نیست و نسبت به ایده آل قرآن فاصله دارد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر مسؤولان به توسعه زیرساخت های فرهنگی و مذهبی افزود: امروز بودجه ای که برای موسیقی هزینه می شود بسیار بالاتر از حوزه نماز است.

حجت الاسلام قرائتی با بیان این‎که امروز آمار پرداخت کنندگان زکات تنها معادل 5 تا 6 درصد جمعیت کشور است، عنوان کرد: نهادینه کردن فرهنگ پرداخت زکات در جامعه نیازمند تخصیص بودجه و توسعه فرهنگ پرداخت زکات در جامعه است.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت توجه مسؤولان به مشکلات جوانان گفت: تسهیل ازدواج جوانان مهم ترین مسأله ای است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

حجت الاسلام قرائتی با بیان این‎که امروز روحانی پیش نماز در جامعه کم داریم، عنوان کرد: امروز حتی کتاب نهج البلاغه در کشور نایاب است./9451/پ202/غ

ارسال نظرات