۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۸۲۹۱۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اصلاح سبک زندگی نیازمند توجه به نماز است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این‎که مداومت بر نماز سبک زندگی انسان را تعیین می کند، گفت: برای ایجاد یک سبک زندگی اسلامی و دینی اهتمام جدی به فریضه نماز ضروری است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، صبح امروز، در مراسم آغاز به کار بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در خرم آباد گفت: نخستین ویژگی نمازگزاران از منظر خداوند متعال این است که نمازگزاران برای اصلاح سبک زندگی تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس دوام و مداومت صفت سبک زندگی در انسان پدید می آید، افزود: کسی که از نماز محافظت می کند می تواند سبک زندگی اسلامی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه مداومت بر نماز سبک زندگی انسان را تعیین می کند، افزود: در جامعه برای ایجاد سبک زندگی اسلامی و دینی باید به فریضه نماز اهتمام ویژه داشته باشیم.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه نمازگزار سبک زندگی خود را تعیین می کند، ابراز داشت: نمازگزار در نماز خود جنبه اقتصادی، اجتماعی نماز را نشان می دهد.

وی ادامه داد: نمازگزار همچنین با تداوم در نماز جنبه اعتقادی و باورهای دینی جامعه را تبیین می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان نماز را بالاترین نوع سپاسگزاری بنده از خداوند خواند و اظهار داشت: نمازگزار همچنین با تداوم در نماز حفاظت خود را از نماز نشان می دهد./9451/پ203/غ

ارسال نظرات