۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۱۸۲۹۹۷
عضو کمیسیون آموزش مجلس:

حمله به سوریه قیام کشورهای اسلامی علیه آمریکا و اسرائیل را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی حمله آمریکا به سوریه را اعلان جنگ به کشورهای اسلامی آزادی‎خواه عنوان و تاکید کرد: در صورت حمله به سوریه، کشورهای اسلامی علیه آمریکا و اسرائیل قیام خواهند کرد.
جواد هروي نماينده مردم قائنات در مجلس

جواد هروی، نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند با بیان این که هدف آمریکا از حمله به سوریه منزوی کردن ایران در منطقه است، گفت: آمریکا قصد دارد با حمله به سوریه زمینه رشد و توسعه اسرائیل را در منطقه فراهم کرده و موجب افزایش قدرت اسرائیل و کسب منافع بیشتر برای خود در منطقه خاورمیانه شود.

 

وی افزود: باتوجه به بیداری کشورهای اسلامی در منطقه حمله به سوریه قیام کشورهای اسلامی علیه آمریکا و اسرائیل را به دنبال خواهد داشت.

 

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مخالفت روسیه برای حمله به سوریه نشان می دهد که افکار عمومی در سطح جهانی بیدار بوده و نسبت به اقدامات آمریکا حساس است.

 

هروی سوریه را خط مقدم کشورهای اسلامی عنوان کرد و گفت: اگر آمریکا خواهان آزادی برای مردم سوریه است بنابراین براساس همین آزادی باید اجازه دهد مردم سوریه خود سرنوشت  و دولت خود را تعیین کنند.

 

وی ادامه داد: آمریکا با هرنوع آزادی در سطح جهان مخالف است و هدف آنها از بیان استراتژی حقوق بشر تامین منافع خودش است.

 

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مذاکره بهترین روش برای حل بحران سوریه است، گفت: کشورهای اسلامی در صورت حمله آمریکا به سوریه باید واکنش سریعی از خود نشان دهند.

 

وی یادآورشد: نمایندگان مجلس با حمله به سوریه مخالف هستند و این مخالفت خود را بارها به صراحت اعلام کرده اند./968/ت302/ج

ارسال نظرات