۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۸۲۹۹۹
وزیر ارشاد:

ترویج فرهنگ اقامه نماز در رأس امور قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که ارتقای فرهنگ اقامه نماز باید در رأس همه فعالیت ها باشد، گفت: باید از کتاب، رسانه، صدا و سیما و هنرهای تجسمی و دیگر ابزارهای فرهنگی و هنری برای ارتقای فرهنگ نماز استفاده کرد.
علي جنتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر امروز در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گام های مؤثری جهت توسعه فرهنگ نماز و نهادینه کرن این فرهنگ به ویژه در بین قشر جوان جامعه را برداشته است.

وزیر ارشاد با بیان این که ارتقای فرهنگ اقامه نماز باید در رأس همه امور باشد، گفت: باید از کتاب، رسانه، صدا و سیما و هنرهای تجسمی و دیگر ابزارهای فرهنگی و هنری برای ارتقای فرهنگ نماز استفاده کرد.

وی افزود: برکسی پوشیده نیست که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش مهمی از سد فرهنگی در برابر دسیسه های دشمنان است.

جنتی اظهار داشت: این نهاد در قالب نرم افزار های چند رسانه ای، اجرای فیلم تجهیز کتابخانه ها به ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد، هدایت و حمایت از پژوهش کاربردی نماز، تربیت مدرس برای آموزش قرآن و نماز جهت اشاعه فرهنگ اقامه نماز و ده ها فعالیت دیگر اقدام می کند.

وزیر ارشاد با بیان این که نماز محراب و مسجد و مناره نمی خواهد، بیان کرد: نماز دل هایی می خواهد که از روی صدق سخن بگویند./9451/پ203/س

ارسال نظرات