۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۸۳۰۱۰
آیت‌الله مهدوی کنی در اختتامیه اجلاس خبرگان رهبری:

به رییس جمهور کمک می کنیم/ واکنش به مداخله نظامی آمریکا در سوریه

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مهدوی کنی در مراسم اختتامیه چهاردهمین اجلاس خبرگان رهبری از رییس جمهور به‌دلیل ایراد بیانات امیدوار کننده‌ نسبت به سیاست‌های فرهنگی، اقتصادی، و سیاست خارجی تشکر کرد و هرگونه مداخله نظامی آمریکا و هم پیمانان این کشور در سوریه را برای منطقه و جهان اسلام مشکل آفرین خواند.
آيت الله مهدوي کني آيت الله مهدوي کني در چهاردهمين اجلاسيه خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری عصر امروز چهارشنبه سیزدهم شهریورماه در آیین اختتامیه چهاردهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری «دوره چهارم»، با ابراز تشکر از حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی، رییس جمهور کشورمان، به‌دلیل ایراد بیانات امیدوار کننده‌ نسبت به سیاست‌های فرهنگی، اقتصادی، و سیاست خارجی، افزود: امیدواریم که بتوانیم در حد توان به آقای روحانی کمک کنیم.

 

وی بیان داشت: در مرحله نخست مسائل دینی مقدم است اما ممکن است در این مقطع اقدامات اقتصادی ضروری‌تر باشد.


آیت‌الله مهدوی کنی از حضور اعضا در این اجلاس ابراز تشکر کرد و با اشاره به این‌که برخی از اعضا به‌دلیل کسالت نتوانستند در این اجلاس حضور داشته باشند، افزود: اکثریت اعضا در چهاردهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری حضور داشتند و برای کسانی که بیمار هستند، آروزی شفای عاجل داریم.

 

رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که پیشنهاد شد تا رابطی بین خبرگان و دولت وجود داشته باشد، گفت: دوستان گفتند که ما در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری می‌توانیم این اقدام را انجام دهیم اما ما مایل هستیم این اقدام از سوی دولت صورت بگیرد تا دولت احساس مسؤولیت کند و رابطه دوسویه باشد.

 

آیت‌الله مهدوی کنی حضور یک روحانی خدمتگزار را برای پیشرفت اسلام، انقلاب اسلامی، رهبری و هدایت جوانان بسیار مؤثر دانست و ابراز داشت: به‌عنوان یک طلبه کوچک عرض می‌کنم که حضور شما در تمام شهرها منشأ خیر است.

 

وی با بیان این‌که مسلما دخالت آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه به‌نفع مسلمانان نیست و آنها می‌خواهند با این کمک همه را از بین ببرند، اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهند مسلمانان به جان هم بیفتند و ما باید بیدار باشیم و درحد توان به مسلمانان کمک کنیم.

 

رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که مردم به روحانی خوب احترم می‌گذارند، ابراز داشت: مردم نشان دادند که با وجود همه مشکلات طرفدار روحانیت هستند.

 

آیت‌الله مهدوی کنی همچنین از حضور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه در چهاردهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری تشکر کرد.//956/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات