۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۸۳۰۴۴

پخش 100 ویژه برنامه تخصصی نماز در صدا و سیمای لرستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مرکز تخصصی نماز در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز از پخش 100 ویژه برنامه تخصصی نماز در صدا و سیمای لرستان خبر داد و گفت: این برنامه ها با کمک کارشناسان حوزوی تهیه شده اند.
حجت الاسلام کفيل ، استاد حوزه و دانشگاه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد صادق کفیل، مسؤول مرکز تخصصی نماز در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در خرم آباد، به فعالیت های این مرکز در طول برگزاری این اجلاس اشاره کرد و گفت: از ماه گذشته کارشناسانی جهت برگزاری دوره های آموزشی نماز در استان لرستان مستقر شدند.

استاد حوزه و دانشگاه لرستان به اهمیت ترویج فرهنگ نماز در جامعه اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره های آموزشی شیوه های دعوت به نماز، کارگاه های قرائت نماز، نشست های خانوادگی پیرامون نماز از دیگر فعالیت های این کارشناسان بوده است.

حجت الاسلام کفیل اظهار داشت:  غرفه ای در نمایشگاه عطر حضور به همت این مرکز در سالن جنبی بیست و دومین اجلاس سراسری نماز دایر شد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که کارشناسان حوزوی تعداد 100 برنامه پیرامون نماز را جهت پخش در صدا و سیما تهیه کرده اند، گفت: این برنامه ها در قم تهیه و در سیمای مرکز استان لرستان پخش شده اند.

وی با بیان این که بیست و دومین اجلاس نماز با عنوان سبک زندگی در حال برگزاری است، اظهار داشت: طبق آیات و روایات نماز معیار، شاخص و محور زندگی است.

حجت الاسلام کفیل در پایان بیان داشت: در حوزه فرهنگی اجلاس نماز فعالیت های بسیار ارزنده ای آغاز و خدمات فرهنگی متنوعی به مردم استان لرستان ارائه شده است./9451/ت303/غ

ارسال نظرات