۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۸۳۰۵۴
استاد حوزه علمیه خرم آباد پیشنهاد داد؛

تأسیس مرکز تخصصی تربیت مربی نماز

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه خرم آباد پیشنهادی مبنی بر تأسیس مرکز تخصصی تربیت مربی نماز ارائه داد و گفت: تعلیم و تربیت اسلامی بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.
نماز

حجت الاسلام ابوالفضل غزالی، کارشناس امور دینی حوزه علمیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که نماز سبب حل مشکلات انسان می شود، اظهار داشت: کمالات بسیاری در نماز وجود دارد که سبب می شود انجام این فریضه الهی آرامش و تسکین قلبی را برای انسان به همراه داشته باشد.

کارشناس امور دینی با اشاره به برکات بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در لرستان اظهار داشت: حضور مسؤولان به سبب برگزاری این اجلاس سبب حل مشکلات مردم و برطرف شدن آسیب های احتماعی خواهد شد.

حجت الاسلام غزالی ضعف در اعتقادات را عامل اصلی سهل انگاری در اقامه نماز دانست و افزود: کودکان و نوجوانان را باید با سیره زندگانی ائمه معصومین و مساجد انس داد.

این کارشناس امور دینی به اهمیت احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره و خاطر نشان کرد: یادآوری نعمت های الهی برای مردم می تواند اثر گذار باشد.

حجت الاسلام غزالی نماز را کلید مشکلات خواند و بیان داشت: اگر این فریضه الهی در جامعه ترویج شود بسیاری از مشکلات ما حل می شود.

وی به اهمیت ترویج دین در جامعه اشاره و تصریح کرد: نمایشگاه عطر حضور و غرفه های این نمایشگاه نشان دهنده اخلاص مسؤولان در جهت هدایت مردم به امور مذهبی و فرهنگی است.

حجت الاسلام غزالی پیشنهادی مبنی بر تأسیس مرکز تخصصی تربیت مربی نماز ارائه داد و گفت: تعلیم و تربیت اسلامی بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد./9451/ت303/غ

ارسال نظرات